Gözünü zirveye dikti
Lila Kozmetik, gözünü zirveye dikti
<ımg style="HEIGHT: 198px; WIDTH: 272px" hspace="10" vspace="5" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf5f64601c04688fbdbfdc.jpg" width="650" align="right" height="365">Lila, 15 milyımg>ona yakın saç boyası üretip, lider olacak.
Türkiye`nin saç boya ihracatının yüzde 30`unu gerçekleştiren Lila Kozmetik, iç piyasada ise liderliğe oynuyor. Şirket bu yıl 14 milyon saç boyası üretimi gerçekleştirerek sektörde zirveye yerleşmeyi istiyor.
KREDİ FAİZ ORANLARINI KARŞILAŞTIRMAK İÇİN TIKLAYIN...
Sektörde 15 yıllık tecrübeye sahip olduğunu anlatan Lila Kozmetik sahibi Mehmet Cansız, şirketlerinin 2003 yılında kurulduğunu söyledi. Bu tarihten itibaren sektörde kendilerini geliştirmeye odaklandıklarını vurgulayan Cansız, geçtiğimiz yıl 10 milyon adet saç boyası ürettiklerini dile getirdi. kobiden.com muhabiri Mahir Solmaz haberine göre; faaliyetlerini Diyarbakır Organize Sanayi Bölgesi`ndeki 5 bin metrekaresi kapalı toplam 15 bin metrekarelik alana sahip tesislerinde gerçekleştirdiklerini anlatan Cansız, “Geçtiğimiz yıl 3 bin metrekarelik kapalı alana sahip tesis ve idare binası yatırımımız oldu. Bu yatırımımızın ardından teknolojimizi yeniledik ve kapasitemizi artırdık. Böylece günlük 39 bin adet olan üretimimizi 80 bine çıkardık dedi. “Lilafix”, “Seacolar” ve “Viored” markalarının olduğunu anlatan Cansız, “135 kişilik profesyonel bir kadromuz var. Ar-Ge`ye büyük önem veriyoruz” diye konuştu.
TÜM KONUT KREDİLERİNİ İNCELEMEK İÇİN TIKLAYIN...
Bu yıl 14 milyon saç boyası üretimi gerçekleştirmeyi planladıklarını belirten Cansız, bu hedefe odaklandıklarının altını çizdi. Cansız, “Böylece Türkiye`de ilk sıraya yerleşmeyi amaçlıyoruz. Ayrıca Türkiye`nin saç boyası ihracatının yüzde 30`unu biz gerçekleştiriyoruz. 10 ülkeye ihracat yapıyoruz. Bu sayıyı artırmayı planlıyoruz. Planımız doğrultusunda da Almanya`da bir şube açacağız. Üretimimizin yüzde 50`sini ihraç ediyoruz” bilgisini verdi.
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN