e-ticaret ile kayısıya marka kazandırıyor
Akçin Gıda, e-ticaret ile kayısıya marka kazandırıyor
Akçin Gıda, hayata geçirdiği kayisisepeti.com portalı aracılığıyla e- ticarette kayısıya marka kazandırma yolunda ilerliyor.
Gıda sektöründe yeniliklere odaklanarak, büyümek isteyen Akçin Gıda, hayata geçirdiği kayisisepeti.com portalı aracılığıyla e- ticarette kayısıya marka kazandırma yolunda ilerliyor. kobiden.com`un haberine göre; firma ortaklarından Yunus Akçin, e-ticarette geniş bir yelpazede ürün sattıklarına değinerek, burada kuru kayısı, kayısı çekirdeği, kayısı atomu, kayısı döneri, yaş kayısı, kayısıdan üretilmiş kozmetik çeşitleri, badem, dut kurusu, orjik, hediyelik kayısı çeşitleri, pekmez çeşitleri, üzüm çeşitleri ve reçel çeşitlerinin bulunduğu bilgisini verdi. Yıllık 500 tonluk imalat yapan firmalarının tam kapasiteyle çalıştığını belirten Akçin, “400 metrekare alan üzerinde beş kişi ile imalat yapıyoruz. Bütün satışlarımızı kayisisepeti.com adresimiz üzerinden gerçekleştiriyoruz. Türkiye’nin 81 iline satış yapıyoruz. E- ticarette ciddi bir alt yapımız mevcuttur ve her geçen gün büyüyen bir ivmeye sahibiz” dedi.
Yunus Akçin, Malatya’da kayısının bir markasının olmadığını ve firma olarak bu alanda bir açıklık olduğunu gözlemlediklerini ve bu açıklıktan yararlanarak isteyip bir marka oluşturmak istediklerini, bu yolda da emin adımlar ile ilerlediklerini dile getirdi. Mevcut pazarda yapılan paketleme ve sunum açısından sürekli olarak daha farklı ve yenilikçi bir anlayışta hizmet gerektirdiğini ve kendilerinin de bu anlamda hizmetlerini sürdürdüklerini dile getiren Yunus Akçin” henüz 1 yılımızı doldurmadan bu anlayış bize Ambalaj Ay Yıldız 2013 yarışmasında yetkinlik ödülü almamızı sağladı ve ulusal markalar arasında yer almanın mutluluğunu yaşattı. Bu ödül kayısı ambalajında alınan ilk ve tek ödül olmasının da ayrıca mutluluğunu yaşatmaktadır” şeklinde konuştu.
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN