Dreamer, Rize’yi markalaştırmayı hedefliyor
Dreamer, Rize’yi farklı alanlarda markalaştırmayı hedefliyor
Etkinlik planlama ve yönetimi hizmetini yürüten Dreamer, faaliyet alanlarını genişletti. Şirketlerin kurumsallaşma süreçlerine destek olan Dreamer, Rize’nin farklı alanlarda da markalaşması için firmalarla birlikte adım atacak.
Sektöre 2009 yılında İstanbul’da “merhaba” diyen Dreamer, kuruluşlarının ilk yıllarında etkinlik ve düğün planlama yönetimi ile başlayan hizmet içeriğine zamanla yenilerini ekledi. Böylece firma, kısa sürede şirketlerin markalaşma süreçlerinde yer alan projeler ile marka yönetimi ve pazarlama danışmanlık hizmetleri vermeye başladı. kobiden.com muhabiri Kenan Dursun haberine göre; şirket, tüm bu gelişmeler ışığında geçtiğimiz yılı da özellikle Rizeli firmaların kurumsallaşma çalışmalarına destek olmaya ayırdı.
Firmanın faaliyetleri ve hedefleri hakkında bilgi veren Dreamer Marka ve Etkinlik Yönetimi Sahibi Esra Rakıcıoğlu, 2013 yılında inşaat, taşımacılık, gıda, ve internet sektöründe faaliyet gösteren çok sayıda firmala ile proje bazlı pazarlama çalışmalarına imza attıklarını anlattı. Gelişmekte olan şirketlerin markalaşma süreçlerinde bir yol haritası belirlemek ve bu harita üzerinde yer alan pazarlama faaliyetlerinin uygulanması için gereken yönlendirmelere destek olmak amacıyla sektöre adım attıklarını söyleyen Esra Rakıcıoğlu, “Kurumsallaşma, markalaşma, pazarlama, reklam ve etkinlik yönetimi konularında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunuyoruz. Ayrıca etkinlik ve iletişim ajansı olarak da hizmet veriyoruz” ifadelerini kullandı. Sektörde edindikleri tecrübeyi Rize’nin markalaşmasında da kullanmak istediklerine dikkat çeken Rakıcıoğlu, turizm ve tarım alanında girişimcilere yol gösterici bir markalaşma platformunun kurulması için çalışmalarının devam ettiğini açıkladı. Rize’nin her geçen gün daha fazla geliştiğini ve bu gelişim in bazı düzenlemeleri de beraberinde getirdiğine dikkat çeken Rakıcıoğlu, kentin yalnızca çay ile markalaşan bir şehir algısından kurtularak, sahip olduğu doğal kaynakları ön plana çıkarması gerektiğini vurguladı. Doğal kaynakları ön plana çıkaracak projelerde özellikle turizm ve tarım alanlarına yönelik çalışmalara öncelik vermeyi düşündüklerinin altını çizen Rakıcıoğlu, “Firnma olarak öncelikle eğitim ile başlayıp, gereken bilgiler yerlerine ulaştıktan sonra uygulama kısmını girişimcilerle birlikte projelendirmeyi hedefliyoruz. Tüm çalışmalarda girişimcilerin yatırımlarının yanı sıra yerel ve kamu yönetimlerinin de sermayedar olarak Rize’nin markalaşması için gereken adımları bizimle birlikte atacaklarına inanıyoruz” diye konuştu.
Türkiye’deki firmaların markalaşma sürecine de değinen Dreamer Marka ve Etkinlik Yönetimi Sahibi Esra Rakıcıoğlu, eskiden yalnızca fason üretici olarak ihracatta yer alan firmaların son zamanlarda kendi markaları ile uluslararası piyasalarda yer almaya başladıklarına dikkat çekti. Rakıcıoğlu ayrıca, Anadolu’daki aile şirketlerinin de bu farkındalığa sahip olmaya başladığını, yalnızca yerel değil, uluslararası marka olma yolundaki gerekli süreçleri tamamlamaya özen gösterdiklerini söyledi.
Sektörün Türkiye’deki durumu hakkında da değerlendirme yapan Esra Rakıcıoğlu, “Teknoloji, değişen algı ve alışkanlıklarla birlikte sürekli kendini yenileyen bir sektörümüz var. Etkinlik sektörü olarak değerlendirirsek; oldukça büyük ve kapsamlı organizasyonlara imza atan bir alan olarak, Avrupa’dan daha ileride olduğumuzu bile söyleyebilirim. Yaratıcılık, değişen teknolojilerin kullanımı, kurumların pazarlama etkinliklerine ayırdıkları bütçelerin artışı ile birlikte etkinlik sektörünün yükselişi her alanda Türkiye’de gerçekleştirilen uluslararası organizasyonlar ile de kendini hissettiriyor” açıklamasını yaptı.
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN