Çağrı merkezinden sağlık turizmine
Ataşehir'e otel yapıyor...
<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf4da4601c04688fbd51f1.jpg">
Çağrı merkezi şirketi ETB Group CEO’su Erol Tazegül, halen, 500 kişilik istihdama sahip olduklarını, Türkiye’de 7 çağrı merkezi ile 50 şirkete 9 dilde hizmet verdiklerini anlattı.ımg>
Tazegül şöyle konuştu: “Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Trabzon, Denizli ve Karaman’da olmak üzere 7 ilde çağrı merkezimiz var. Aegon, NEM, Bayer, Ipsos gibi devlerle çalışıyoruz. Bu şirketlerden Hollandalı enerji firması NEM, 3 yılda bizimle 140 bin yeni müşteri kazandı. Avrupa dillerine hakim ilk ve en büyük Türk çağrı merkeziyiz. Çağrı merkezi ve telemarketing alanlarında faaliyet gösteriyoruz. Şimdi de bu birikimimizi ‘sağlık turizmi’ pazarlaması için kullanacağız. Hollanda’da enerji ve gaz alanında, Almanya’da ilaç ve sağlıkta, Türkiye’de ise hastanelerle yaptığımız işbirlikleriyle sağlık alanında uzmanlaştık.
Ataşehir'e otel yapıyor
Unicef, Kızılay, Greenpeace, Rode Kruis gibi dünyaca ünlü kurumlara da çağrı merkezi hizmeti veriyoruz. 2105 yılı içinde sağlık turizmi alanında faaliyete başlayacağız. Hedefimiz Avrupa’da yaşayan Türkler değil. Ataşehir’de bir tane wellness&spa oteli inşa ediyoruz. Sağlık turizmini desteklemek için bu yatırımı yapıyoruz. Yurtdışından Türkiye’ye gelenhastaları kişiye özel hizmet sunarak, konaklatacağız. Sağlık turizminde A’dan Z’ye her detay çok önemli. Avrupalı hasta çok titiz.”
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN