Bursastore e-ticareti yakın markaja aldı

13.01.2015 - 10:41 | Son Güncelleme :

Bursastore, cirosal anlamda her yıl yaklaşık yüzde 30 oranında büyüyor

<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf4bcc601c04688fbd44bc.jpg">

Bursastore, cirosal anlamda her yıl yaklaşık yüzde 30 oranında büyüyor. Yeni mağazalar için görüşmeler yürütüyor.

Bursaspor taraftarlarının buluşma noktası olan kulübün resmi satış sitesi Bursastore, cirosal anlamda her yıl yaklaşık yüzde 30 oranında büyüyor. GittiGidiyor’da mağaza açan Bursastore, yakaladığı bu büyüme ivmesini daha yüksek seviyelere çıkarmayı hedefliyor.
 
kobiden.com'dan Gülay Soydan Pehlevan'ın haberine göre; Bursaspor Kulübü Ar-Ge Grubu Başkanı Kemal Güler, Bursaspor taraftarının lisanlı ürün kullanmasını sağlamak ve kulübe ticari bir kaynak yaratmak amacıyla 5 mağaza, bir gezici store ve online mağaza ile hizmet verdiklerini söyledi. www.bursastore.com adlı resmi internet siteleri aracılığıyla hem yurtiçinden hem de yurtdışından tüm taraftara ulaşabildiklerini belirten Güler, “Erkek, kadın, çocuk, bebek gruplarında sezonluk maç formalarından atkı, bere gibi yan ürünlere, ev tekstilinden kişisel bakıma, aksesuardan kırtasiyeye kadar geniş bir ürün yelpazesine sahibiz. Resmi satış sitemizde 2013 yılında 300-350 civarında olan günlük ziyaretçi sayısı, geçen yıl 600 kişiye yükseldi. Bu, bir önceki yıla oranla yaklaşık yüzde 35’lik bir artış ile 20-25 bin ziyaretçi anlamına geliyor. Biz genellikle Bursa ağırlıklı hizmet veriyoruz. Ayrıca e-ticaret ile yurtdışına da yüzde 6-7 gibi bir satışımız var” dedi. Bursastore olarak toplam cironun yüzde 20’sini e-ticaret kanalıyla sağladıklarını aktaran Güler, geçen yıl 2013 yılına göre ürün satışında yüzde 30 büyüme sağladıklarını kaydetti. Ürün satışlarının Bursaspor’un sportif başarısıyla paralel gittiğini vurgulayan Güler, “Satışlarımız en çok sezon dışı olan haziran, temmuz ve ağustos aylarında düşüyor. Bu yıl da satış hedefimiz de yüzde 25-30 civarında” açıklamasını yaptı. E-ticaret satışlarını artırmak için GittiGidiyor’da geçen yıl mağaza açtıklarını anlatan Kemal Güler, gelen talepler doğrultusunda mağaza sayılarını artırmak istediklerini ve bu konudaki görüşmelerin sürdüğünü dile getirdi. Ürün gamlarını bu yıl daha da genişletmek istediklerini vurgulayan Güler, ayrıca anlaşma sağladıkları banka sayısını artırmayı ve ödeme seçeneklerinde değişiklik yapmak istediklerini belirtti.
 
Sitelerinde kredi kartı işlemi için haberleşmede her aşamanın güvenlik altına alındığının altını çizen Güler, “Sitemizin sipariş sayfalarında site ile ziyaretçi arasındaki haberleşme SSL standardında gerçekleştiriliyor. Söz konusu haberleşme standardı çok sayıda işlem gören sitelerde dahi güvenle kullanılan nitelikte. Bu nedenle yasal mevzuat kaynaklı bir sorun yaşamıyoruz. Teknolojiyi yakından takip ederek sitemizi yeniliyoruz” ifadelerini kullandı.
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.390 Değişim: -0,33% Hacim : 85.450 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.376 15.11.2024 Yüksek 9.501
Açılış: 9.448
34,4347 Değişim: 0,30%
Düşük 34,2525 15.11.2024 Yüksek 34,8345
Açılış: 34,3323
36,2908 Değişim: 0,16%
Düşük 36,1489 15.11.2024 Yüksek 36,6047
Açılış: 36,2328
2.837,26 Değişim: 0,10%
Düşük 2.825,04 15.11.2024 Yüksek 2.873,03
Açılış: 2.834,38
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.