Bulutfon, ikinci merkezini İstanbul`a açacak

24.01.2014 - 12:43 | Son Güncelleme :

Bulutfon, İstanbul’da ikinci bir merkez açmayı planlıyor.

Kişiler ile kurumları, profesyonel bir iletişim platformu ile anında ve zahmetsizce buluşturmayı hedefleyen Bulutfon, İstanbul’da ikinci bir merkez açmayı planlıyor.

Çalışmaları hakkında bilgi veren Bulutfon Telakomünikasyon Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi yöneticisi Onur Özgür Özkan, Ar-Ge merkezi kurmayı düşünmediklerini söyledi.

Bu yıl itibariyle Ar-Ge maliyetleri için 480 bin TL’lik bütçe harcaması planladıklarını vurgulayan Özkan, “Sektörümüzün özellikleri nedeniyle atölye, laboratuvar gibi alanlara ihtiyacımız yok. Faaliyetlerimizi Pamukkale Teknokent’te devam ettirmeyi düşünüyoruz. Fakat projenin gidişatına bağlı olarak, ticari hedeflerimiz ve insan kaynakları politikamız çerçevesinde İstanbul’da ikinci bir merkez açabileceğimizi düşünüyoruz” dedi.

Firmamızın merkezi Pamukkale Teknokent’te olduğunu anlatan Özkan, “Bulutfon’un diğer programlar ile entegre çalışabilmesi için Pamukkale Üniversitesi ve KOSGEB ile ilgili çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu sektör de başarılı işlere imza atan ve farklı alanlarda uzmanlaşmış iki firma olan Lab2023 Bilişim Teknolojileri AŞ ve Netinternet Bilgisayar Telekomünikasyon Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi tarafından geçtiğimiz yıl ağustos ayında kurularak Ar-Ge faaliyetlerine başladık. Kurulduğumuz tarihten yıl sonuna kadar Ar-Ge ve inovasyon planlarımız daha ziyade sistemin alt yapısının oluşturulması yönündeydi. Bunları da başarı ile gerçekleştirdik. Şu an müşterilerimizin internet üzerinden numaralarını alabileceği, bulut santral alt yapısını ayarlayabileceği ve sistemi kullanabileceği alt yapı çalışmalarımız bitti” diye konuştu.

Yurtdışı çalışmalarına yönelecek

Bu yıl Ar-Ge ve inovasyon çalışmalarına iki alanda odaklanacaklarını vurgulayan Özkan, “Birinci odağımız, kendi yazılımlarını da ‘Bulutfon’ alt yapısını kullanmak isteyen, yazılım firmalarına ihtiyaç duydukları entegrasyon hizmetini sağlamak. İkinci odağımız ise ‘Bulutfon’ sistemini hiç bir teknik bağımlılık olmadan hızlı bir şekilde kurumsal müşterilerin alt yapısına kurabilmek, uzaktan bakımını sağlamak. Bu çalışma da birinci amacımız üniversiteler gibi dahili numaraları bin adetin üstünde olan ve sistemi kendi altyapısında kullanmak isteyen kurumlara kurumsal çözümler sunmak. İkinci amacımız ise ilgili sistemi yurtdışında Afrika, Ortadoğu, Türki Cumhuriyetler gibi gelişen pazarlarda sorunsuz olarak kurabilmek ve bakımını sağlamak açıklamasını yaptı.

“Bulut santral” hizmeti hakkında bilgi veren Özkan, Bulut Bilişim, olarak felsefe itibari ile firmaların fiziksel donanımlarını internet tarayıcılarına indirgemeyi amaçlıyoruz. Biz de bu anlamda, işletmelere göre yüksek maliyet kalemi oluşturan, santral, telefon, kablo, teknik destek gibi ihtiyaçları, sadece tarayıcıdan yönetilebilen bir uygulamaya indirgiyoruz. kobiden.com muhabiri Müge Doğramacı haberine göre; internet sitemiz üzerinden kendi telefon santrallerini yönetebilen kullanıcılarımız, sistemin her türlü özelliğine istedikleri gibi müdahale edebilirler. Bunun için bir teknik destek veya kurulum desteği almak zorunda değiller. Daha da önemlisi, klasik iletişim sistemlerinin yapamadığı, ses kaydı, online yönetim, uzak ofislerin tek santral altına toplanabilmesi, ücret optimizasyonu gibi özellikleri de Bulutfon kullanıcılarına sağlanıyor” dedi.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.390 Değişim: -0,33% Hacim : 85.450 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.376 15.11.2024 Yüksek 9.501
Açılış: 9.448
34,4347 Değişim: 0,30%
Düşük 34,2525 15.11.2024 Yüksek 34,8345
Açılış: 34,3323
36,2908 Değişim: 0,16%
Düşük 36,1489 15.11.2024 Yüksek 36,6047
Açılış: 36,2328
2.837,26 Değişim: 0,10%
Düşük 2.825,04 15.11.2024 Yüksek 2.873,03
Açılış: 2.834,38
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.