KOBİ'ler marka olma yolunda
2015'te 3 bin 500 KOBi daha 'marka' olmayı keşfedecek
<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf4ccc601c04688fbd4bd4.jpg">
KOBİ'ler marka olmanın önemini keşfetti. Şirketlere markalaşma hizmeti veren 'idemama.com' bugüne kadar Tekirdağ'dan Hatay'a 5 bin KOBİ'ye ulaşırken, 2015'te 3.500 yeni şirket hedefliyor.
ımg>
KOBİ'lerin markalaşma yolunda en büyük destekçisi olma hedefiyle yola çıkan 'idemama.com' büyümesini sürdürüyor. idemama.com, 2015 yılında 3 bin 500 KOBİ’ye daha ulaşarak markalaşmayı lüks olmaktan çıkarmayı hedefliyor. Şirket, farklı sektörlerden KOBİ’leri, bünyesinde bulundurduğu profesyonel tasarımcılarla bir araya getirerek onlara kurumsallaşma ve markalaşma alanında destek veriyor. KOBİ’lerin ihtiyacı olan logo, marka ismi, ambalaj, broşür, kurumsal kimlik, web sitesi ve fuar standı gibi birçok tasarım hizmeti sunan idemama.com’da 2014 yılında 120 binin üzerinde logo tasarlandı.
En fazla talep inşaattan
Türkiye’nin 7 bölgesinde Tekirdağ’dan Şanlıurfa’ya Hatay’dan Sinop’a kadar toplam 78 ilden KOBİ'nin tasarım hizmeti aldığı idemama.com, şimdiye kadar 5 binden fazla KOBİ’ye hizmet verdi. 2014 yılında en fazla talebi yüzde 15’lik oranla inşaat sektöründen aldıklarını söyleyen idemama.com’un kurucu ortakları Rahşan Tan ve Leslie Kandiyoti Mori, inşaat sektörünü sırasıyla e-ticaret, bilişim, gıda ve tekstil sektörlerinin takip ettiğini belirtiyor. Bir tasarım pazaryeri olan idemama.com’da 2014'te toplam 2 bin 200 proje tamamlandı. Tamamlanan projelerin 1.500’den fazlası logo projesi. En çok logo tasarımı talebini İstanbul’dan aldıklarını belirten Tan ve Mori, Ankara, İzmir, Bursa ve Gaziantep şehirlerinden de yoğun olarak markalaşma talebi geldiğini vurguluyor. Tan ve Mori, KOBİ’lerin Türkiye ekonomisinde önemli bir yeri olduğunu belirterek, markalaşmanın önemini yeni keşfettiklerini ifade ettiler.
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN