KOBİ'ler marka olma yolunda

25.12.2014 - 10:52 | Son Güncelleme :

2015'te 3 bin 500 KOBi daha 'marka' olmayı keşfedecek

<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf4ccc601c04688fbd4bd4.jpg">

KOBİ'ler marka olmanın önemini keşfetti. Şirketlere markalaşma hizmeti veren 'idemama.com' bugüne kadar Tekirdağ'dan Hatay'a 5 bin KOBİ'ye ulaşırken, 2015'te 3.500 yeni şirket hedefliyor.

KOBİ'lerin markalaşma yolunda en büyük destekçisi olma hedefiyle yola çıkan 'idemama.com' büyümesini sürdürüyor. idemama.com, 2015 yılında 3 bin 500 KOBİ’ye daha ulaşarak markalaşmayı lüks olmaktan çıkarmayı hedefliyor. Şirket, farklı sektörlerden KOBİ’leri, bünyesinde bulundurduğu profesyonel tasarımcılarla bir araya getirerek onlara kurumsallaşma ve markalaşma alanında destek veriyor. KOBİ’lerin ihtiyacı olan logo, marka ismi, ambalaj, broşür, kurumsal kimlik, web sitesi ve fuar standı gibi birçok tasarım hizmeti sunan idemama.com’da 2014 yılında 120 binin üzerinde logo tasarlandı.

En fazla talep inşaattan

Türkiye’nin 7 bölgesinde Tekirdağ’dan Şanlıurfa’ya Hatay’dan Sinop’a kadar toplam 78 ilden KOBİ'nin tasarım hizmeti aldığı idemama.com, şimdiye kadar 5 binden fazla KOBİ’ye hizmet verdi. 2014 yılında en fazla talebi yüzde 15’lik oranla inşaat sektöründen aldıklarını söyleyen idemama.com’un kurucu ortakları Rahşan Tan ve Leslie Kandiyoti Mori, inşaat sektörünü sırasıyla e-ticaret, bilişim, gıda ve tekstil sektörlerinin takip ettiğini belirtiyor. Bir tasarım pazaryeri olan idemama.com’da 2014'te toplam 2 bin 200 proje tamamlandı. Tamamlanan projelerin 1.500’den fazlası logo projesi. En çok logo tasarımı talebini İstanbul’dan aldıklarını belirten Tan ve Mori, Ankara, İzmir, Bursa ve Gaziantep şehirlerinden de yoğun olarak markalaşma talebi geldiğini vurguluyor. Tan ve Mori, KOBİ’lerin Türkiye ekonomisinde önemli bir yeri olduğunu belirterek, markalaşmanın önemini yeni keşfettiklerini ifade ettiler.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.390 Değişim: -0,33% Hacim : 85.450 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.376 15.11.2024 Yüksek 9.501
Açılış: 9.448
34,4351 Değişim: 0,30%
Düşük 34,2525 15.11.2024 Yüksek 34,8345
Açılış: 34,3323
36,3620 Değişim: 0,36%
Düşük 36,1489 15.11.2024 Yüksek 36,6047
Açılış: 36,2328
2.839,98 Değişim: 0,20%
Düşük 2.825,04 15.11.2024 Yüksek 2.873,03
Açılış: 2.834,38
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.