Yılın girişimcisi yine Kayseri’den çıktı
Muhsin Erkoç, pazarlıktaki ustalığıyla bilinen Kayseri halkının girişimciliğine dikkat çekti.
Kayseri Park Genel Koordinatörü Muhsin Erkoç, pazarlıktaki ustalığıyla nam salmış olan Kayseri halkının girişimciliğine dikkat çekerek, “Alışveriş merkezimize sadece mağaza değil, tuvaletleri işletmek için kiralama talebiyle gelenler bile oldu” dedi.
Kayseri Park’ın 2006 tarihinde alışveriş, yaşam ve eğlence merkezi olarak faaliyete geçtiğini belirten Erkoç, “Yerel, ulusal ve uluslararası markalara ait 130 mağazanın yer aldığı Kayseri Park’ı hafta içi günlük 20 bin, hafta sonuysa 25 bin kişi ziyaret ediyor” dedi.
Profesyonel ekip
Kayseri Park’ın açılmasıyla birlikte Kayseri’de ve Orta Anadolu’da alışveriş alışkanlıklarının tümüyle değiştiğini söyleyen Kayseri Park Alışveriş ve Yaşam Merkezi Genel Müdürü Salih Tolan ise, “Bulunduğumuz lokasyonda insanlar alışverişlerini önceleri cadde mağazalarından ve pasajlardan yapıyordu. Kayseri Park’ın açılmasıyla birlikte Kayseri halkı, kurumsal hizmetlerin sunulduğu, kışın sıcak, yazın serin bir ortamda alışveriş imkânına kavuştu. Farklı sektörden markaların tek çatı altında toplandığı, profesyonel ekipler tarafından korunan, yönetilen Kayseri Park kısa sürede benimsendi” dedi.
Pastırma kârlılıkta teknolojiyle yarışıyor
Ziyaretçi sayısındaki bu memnuniyeti çözüm ortağı olarak nitelendirdikleri mağazalar bazında da yakaladıklarını anlatan Salih Tolan şunları söyledi: “Son bir yıl içinde aramıza Starbucks Coffee, Deichmann, Gnc, Kvk, Lufian ve Altınyıldız Classics markaları katıldı. Toplam 62 mağaza sıra bekliyor.”
Merkezde uluslararası markaların yanı sıra yerel markalara da yer verdiklerini belirten Tolan, “Merkezimizde 18 tane yerel marka var. Bunların arasında pek çoğunuzun da bildiği Şahin Sucukları, Saray Halı ilk aklıma gelenler. Kayseri Park’ta en fazla ciro yapanlar teknoloji marketler. Ancak pastırma ve sucuk gibi ürünlerin satışını gerçekleştiren Şahin Sucukları kârlılıkta onlarla yarışır” dedi.
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN