Magic Life Yüzde 47 Büyüdü

31.10.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :
Magic Life, 221 milyon mark cirosuyla bir önceki yıla oranla yüzde 47 büyüyerek, 1990`dan bu yana en başarılı yılını yaşadı. 2001`de Bulgaristan ve Mısır`ı da zincirine ekleyecek olan Magic Life, 300 milyon mark ciro hedefliyor


Bu yılı 221 milyon mark ciro ile kapatarak bir önceki yıla oranla yüzde 47 oranında büyüyen Magıc Life, 2001`de 300 milyon mark ciroya ulaşmayı hedefliyor. Kurulduğu 1990 yılından bu yana geçirdiği en başarılı yılı geride bırakan Magic Life, 2001 yılında Türkiye, Yunanistan, Tunus ve Avusturya`ya ek olarak Bulgaristan ve Mısır`ı programına katacak. 2001`de Türkiye`de Antalya Belek`te iki yeni kulüp de açacak olan Magic Life, 15 Aralık 2000`de ikinci kış kulübünü ise Uludağ`da hayata geçirecek. 2004 -2005 yılına kadar cirosunu 600 milyon marka, kulüp sayısını 40`a, oda sayısını 14 bine ve yatak sayısını 30 bine çıkarmayı planlayan Magic Life, 6 milyon gecelemeyle 600 bin müşteriyi misafir etmeyi hedefliyor.


Uluslararası bir turizm markası olan Magic Life, 2000 sezonunun bittiği günün ertesinde 2001 sezonunu açıyor. `All inclusive-herşey dahil` sistemini turizm sektörüyle buluşturan Magic Life 2001 temasını `The Universe of Magic Life` olarak belirledi. `The Universe of Magic Life` projesi kapsamında ilk olarak Avusturya, Almanya ve Belçika`dan gelen turizm yazar ve gazetecilerini İstanbul`da ağırlayan Magic Life, kasım ayı boyunca da 3 bin 500 acentayı Antalya`da konuk edecek.
Kültür Bakanlığı`nın özel izniyle açılan Topkapı Sarayı Mecidiye Köşkü`nde Türk ve yabancı gazetecilere bilgi veren Magic Life Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Cem Kınay, 2000 sezonunun, kuruldukları 1990 yılından bu yana geçirdikleri en başarılı yıl olduğunu söyledi. 2001 sezonuna 1 Kasım`da başlayacaklarını belirten Kınay, bu yıl 2.9 milyon geceleme, 221 milyon mark ciro, 290 bin misafir sayısına ulaştıklarını söyledi. Magic Life`ın bir önceki yıla göre gecelemede yüzde 38, ciroda yüzde 47, misafir sayısında da yüzde 38 oranında artış yaşadığını kaydeden Kınay, ilerlemenin bütün Magic Life kulüplerini kapsadığını anlattı.


BULGARİSTAN VE MISIR PAZARINA DA GİRİYOR;

Magic Life`ın 2001 yılında Türkiye, Yunanistan, Tunus ve Avusturya`nın yanısıra Bulgaristan ve Mısır`ı da kulüpleri ve felsefesiyle tanıştıracağını açıklayan Cem Kınay, kulüplerin özellikleri hakkında şunları söyledi: `Karadeniz kıyısında Burgaz şehrine 25 kilometre uzaklıkta ve 25 bin metrekarelik bir alanda yer alan Magic Life Duni, Magic Life zincirinin Bulgaristan`daki halkası olacak. Mısır`da da Nil Nehri`nde seyahat etmek isteyenlere `herşey dahil` sistemini sunan Magic Life Crown Princess teknesi yeni sezonda hizmet vermeye başlayacak.`
Tunus`ta beş tesise sahip olan Magic Life`ın bu yıl zincire Magic Life Djerba`yı da eklediğini ifade eden Kınay, Magic Life Djerba`nın bütün bir yıl açık kalacağına değindi.


SEKTÖRÜN İLK 3 BOYUTLU KATALOĞU;

Türkiye`deki ikinci kış kulüplerini 15 Aralık`tan sonra Uludağ`da açacaklarını belirten Kınay, 2001`de Antalya Belek`te Magic Life Belpark ve Magic Life Altis`ı da bünyelerine katacaklarını kaydetti. 2001 yılı kataloğunu ve filmini 3D (3 boyutlu) tekniğiyle basarak turizm sektöründe bir ilke daha imza attıklarına değinen Kınay, ayrıca tatil yerlerinin seçiminde çocukların ve gençlerin isteklerinin de etkin olduğu bilinciyle ilk kez çocuklar için özel bir katalog bastırdıklarını da söyledi. Kınay 1 milyon adet basılan katalogları, 4 Kasım`dan itibaren Avustura, Almanya, Hollanda, Belçika ve İsviçre`deki binlerce acentada tüketicilere sunacaklarını belirterek, `Her ülkenin kendi para birimine göre hazırladığımız katalog fiyatlarını, 2001 yılından itibaren EURO cinsinden belirleyeceğiz` dedi.


TUİ İLE YATIRIMLAR ARTACAK;

Geçtiğimiz yıl işbirliğine gittikleri dünyanın en büyük turizm şirketi TUI ile Türkiye`deki yatırımlarını daha da artırmak istediklerine dikkat çeken Cem Kınay, 2001 yılında 190 bin Avusturya, 100 bin Almanya ve 100 bin de diğer ülkelerden olmak üzere toplam 390 bin misafir ağırlamayı planladıklarını açıkladı. Magic Life`ın 2001 yılında 23 kulüp, 3 yat, 1 Nil teknesi, 8 bin 700 oda, 20 bin 600 yatakla hizmet vereceğini anlatan Kınay, 2001 yılında 300 milyon mark ciro beklediklerini ifade etti. Kınay, 2004 - 2005 yılına kadar ise 600 milyon mark ciro, 40 kulüp, 30 bin yatak, 6 milyon geceleme hedeflediklerini açıkladı. Cem Kınay, Magic Life`ın, kulüplerini ve felsefesini tanıtmak amacıyla Almanya, Avusturya, Hollanda, Rusya, Belçika ve Türkiye`den gelecek 3 bin 500 acentayı, 31 Ekim - 21 Kasım tarihleri arasında Antalya`daki Magic Life World`de ağırlayacaklarını da sözlerine ekledi. (FİNANSAL FORUM)




Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.390 Değişim: -0,33% Hacim : 85.450 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.376 15.11.2024 Yüksek 9.501
Açılış: 9.448
34,4347 Değişim: 0,30%
Düşük 34,2525 15.11.2024 Yüksek 34,8345
Açılış: 34,3323
36,2908 Değişim: 0,16%
Düşük 36,1489 15.11.2024 Yüksek 36,6047
Açılış: 36,2328
2.837,26 Değişim: 0,10%
Düşük 2.825,04 15.11.2024 Yüksek 2.873,03
Açılış: 2.834,38
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.