Hedefi 300 Milyon Mark
Türkiye`yi `her şey dahil` sistemiyle tanıştıran The Universe of Magic Life, yeni sezonu açtı.
Yeni sezonu tanıtmak amacıyla 31 Ekim-21 Kasım tarihleri arasında yaklaşık 3 bin 500 tur operatörü ve seyahat acentesini Antalya`da ağırlayan kulüp, yeni sezon tanıtımı için 15 milyon marklık bir bütçe ayırdı. Bu yıl yaklaşık 3 milyon gecelemeye ulaştıklarını anlatan Magic Life Yönetim Kurulu Başkanı Cem Kınay, bu yılki cironun 221 milyon marka ve 290 bin misafir sayısına ulaştığını da dile getirdi. Bu rakamların, gecelemede yüzde 38, ciroda yüzde 47 ve misafir sayısında da yüzde 38`lik bir artışa tekabül ettiğini belirten Kınay, yeni sezon ciro hedefinin de 300 milyon mark olduğunu açıkladı.
ÇOÇUKLARI HATIRLADI;
Bu yıl tanıma iki önemli nokta eklendiğini söyleyen Kınay, yapılan turizm araştırmaları doğrultusunda çocuklara yönelik de tanıtım yaptıklarını belirtti. Bu yılki tanıtım için 15 milyon marklık bütçe ayırdıklarını anlatan Kınay, çocuklara yönelik hazırlanan katalogların dışında, normal kataloglarda da üç boyutlu resimlerin kullanıldığına dikkat çekti. Magic Life markasına 60 milyon mrklık yatırım yapıldığını anlatan Kınay, kulübün yeni sezona yeni mekanlarla gireceğini kaydetti.
(YENİ BİNYIL)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN