Algida Herkesi Ve Her Keseyi Hedefleyecek
Algida, 2001 yılında başlatacağı Bölgesel Tüketici Eğilimleri Doğrultusunda Ürün Geliştirme stratejisi ile Türkiye ve dünya dondurma sektöründe ilk kez bir uygulamaya imza atıyor. Türkiye`deki dondurma tüketiminde yaş, sosyo - ekonomik konum ve iklimler arasındaki farkları ortadan kaldıran Algida, şimdi de bölgelerin tüketim eğilimleri doğrultusunda ürün geliştirmeye yönelik yepyeni bir pazarlama stratejisini uygulamaya hazırlanıyor. Her tüketicinin en çok ihtiyaç duyduğu ürüne, kendisine en uygun koşullarda ulaşmasını sağlayacak olan uygulama ile, farklı özellikler taşıyan bölgelere, ihtiyaçlarına özel ürün sunulması hedefleniyor.
İKİ ÜRÜN YELPAZESİ OLUŞTURULACAK;
Algida`nın Türkiye dondurma sektörü ve tüketici profili üzerinde yaptığı çalışmalar kapsamında gelişen uygulama ile, dondurma gibi keyifli bir ürünün, özellikle bölgesel anlamda ekonomik farklılıklar gösteren ve gelir düzeyi düşük kesimler tarafından da daha sık tüketilebilmesi amaçlanıyor. 2001 yılında başlayacak olan uygulama ile Algida iki ayrı ürün yelpazesi oluşturacak. Bu iki ayrı ürün yelpazesinde maliyet faktörünün yanısıra, bölgesel tüketim eğilimlerine göre gruplandırılmış farklı ürünler yer alacak. (FİNANSAL FORUM)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN