Turkcell yeni bir model geliştirdi
Turkcell’in “İş’te Teknoloji Hamlesi”ni açıklayan Süreyya Ciliv: “Şirketlerin büyümesini, Türkiye’nin dünyada bir üst lige atlamasını hedefliyoruz” de
<ımg hspace="10" vspace="5" align="right" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf64e5601c04688fbde6f1.jpg">Turkcell’in “İş’te Teknoloji Hamlesi”ni açıklayan Süreyya Ciliv: “Şirketlerin büyümesini, Türkiye’nin dünyada bir üst lige atlamasını hedefliyoruz” dedi.
ımg>Turkcell, şirketlerin bilişim teknolojilerini etkin kullanımı için yeni bir model geliştirdi. Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, hamlenin “Türkiye’deki tüm şirketlerin teknoloji ile büyümesini, daha verimli ve karlı olmasını, geleceğini bugünden garanti altına almasını hedefleyen büyük bir dönüşüm” olarak tanımladı.
Ciliv, “Ülkeler arasında ekonomik fark yaratan en önemli unsur teknoloji. İş’te Teknoloji Hamlesi ile şirketlerin büyümesine destek olarak Türkiye’yi bir üst lige yükseltmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
Teknolojinin ekosisteme daha fazla katkı sağlayabilmesi için özel sektörün önemli olduğunu dile getiren Ciliv, sözlerini şölle sürdürdü: “KOBİ’lerin bilişim harcamalarındaki payı yüzde 15. Teknolojide en büyük payı büyük şirketler alıyor. Küçük ve orta ölçekli şirketler, teknolojiyi şirketlerine entegre etmeyi henüz tam olarak başarabilmiş değiller. Bundan sonra tam burada bizim İş’te Teknoloji Hamlesi devreye girecek. Bu kalemde yapılacak çok şey var.”
HİSSE FİYATLARINDAKİ SON DURUM İÇİN TIKLAYIN...
Ürün değil ihtiyaç
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş da Turkcell’in 500 bini aşkın şirkete hizmet verdiğini belirterek şunları söyledi:
“Turkcell, İş’te Teknoloji Hamlesi ile müşterilerine ürün değil, ihtiyaç tabanlı bir yaklaşım sunuyor. Farklı sektörlerden yüzbinlerce müşterimizin ihtiyaçlarını analiz ederek, kamudan medya ve finansa, enerjiden lojistiğe, perakende, inşaat ve sağlık sektörlerine kadar uzanan geniş bir yelpazede müşteri ihtiyaçlarına yönelik olarak 5 temel alan belirledik: Yeni iş modelimizde ‘Yönetim, Pazarlama, İşbirliği, Bulut ve Bilişim Teknolojileri ve Network’ alanlarının her birine özel suitler oluşturduk. Bu suitlerimizin içinde her boyutta şirketin hedeflenen ihtiyacını karşılayacak çözümlerimiz bulunuyor.”
Önce kendi ekibi işte hamle yaptı!
Turkcell, “İş’te Teknoloji Hamlesi”ni önce kendi saha ekipleri için başlattı. Tüm Türkiye’de görev yapan 2 bin kişilik kurumsal satış ekibi, toplam 10 bin saat eğitim aldı. Farklı şehirlerde düzenlenen 15 çalıştay, 40 toplantıda 1.500 kişiye bilgilendirme yapıldı, bu toplantılara 500 kişi de video konferans ile katıldı.
Ekonomiye 1 milyar lira katkı sağladı
Teknoloji kullanımıyla şirketlere yaratılan faydalar şöyle sıralandı:
Video konferans sistemleri ile ulaşım ve eğitim maliyetlerinde sağlanan avantaj: %30
KOBİ’lerin network teknolojileri ile sağladığı ortalama verimlilik artışı: %7
Bulut Bilişimin Orta-Büyük ölçekli bir firma için sağladığı maliyet avantajı: %80
Turkcell’in M2M çözümleri ile 2012 yılında ülke ekonomisine yaptığı katkı : 1 Milyar TL
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN