Serve Kırtasiye Hedeflere Ulaşıyor
Serve Kirtasiye`nin, henuz netlesmemekle birlikte 1998 yili program hedeflerine ulastigi aciklandi. Yili iyi gecirdiklerini belirten Serve kirtasiye Pazarlama Muduru Yilmaz Mor, sektoru soyle degerlendirdi: `Turkiye cok genc bir nufusa sahip. Okullar acildiginda, ogretmen ve ogrenci olarak 20 milyon kisi sektore musteri oluyor. Ote yandan, her yil acilan yaklasik 50 bin sirket de sektorun musterileri arasina giriyor. Bilgisayarlarin artik evlere girmesi de bilgisayar malzemelerine olan ihtiyaci evlere tasiyor. Bu acidan bakildiginda sektor, Turkiye`de buyume ve gelisme potansiyeli yuksek olan bir iskolu.` 1999 yilinin ilk yarisinin 1998`den daha iyi olacagini dusunmedigini soyleyen mor, `Secim onemlibir surec. Secimin sonuclanmasiyla yeni bir moral olusacak. Yilin ikinci yarisi daha iyi gececek. Daalan pazarda genisleyebilmek icin pazarlama calismalarina daha agirlik verdi. Bunlardan biri sektorde ilk kez uygulanmaya baslananActive Puan. Bunun altyapisini iki yil once Active Club`i kurarak hazirlamistik. Bayilere yonelik olan bu uygulamayla, bayiler toptancidan aldiklarir mal karsiligi puan kazaniyor. Bu puanlar da onlara hediye kazandiriyor. Bu tarz uygulamalari baska sektorlerde de goruyoruz` dedi. (EKONOMIST)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN