Vestel, Müşteri İletişim Merkezi Kurdu
Sistem, ISDN hattından alınan bilgiler doğrultusunda merkezi arayan müşterilerin, hizmet verilen Vestel Bilişim, VestelNet, Cihannet ve Vestel pazarlama şirketlerinden hangisini arandığını tespit edilmesiyle birlikte çalıştırılıyor. Sistemde yeralan denetçiler (supervisörler), operatörlerin müşteri ile olan görüşmelerini dinleyebiliyor ve gerektiğinde operatöre de yardım edebiliyor. Ayrıca sistem içinde otomatik olarak üretilen raporlar, internet ve internet üzerinden ilgili kullanıcıların kullanımına açılıyor. Şu anda sistemin tam kapasite olarak hizmet verdiğini belirten Vestel yetkilileri, VOXare CMP`den aldığı istatiksel veriler doğrultusunda artan çağrı sayıları ile doğru orantılı olarak hat ve operatör sayısını arttırabileceklerini belirtiler. (FİNANSAL FORUM)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN