Migros yıl sonu hedefini büyüttü

26.09.2014 - 08:49 | Son Güncelleme :

Migros, bu yıl sonunda 150 yeni mağaza hedefini aşarak, yılı 200’ü geçen yeni mağaza açılışıyla kapatacak

<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf53e9601c04688fbd7afc.jpg">

Yurt içi ve yurt dışı olmak üzere toplam bin 129 mağazada hizmet veren Migros, bu yıl sonunda 150 yeni mağaza hedefini aşarak, yılı 200’ü geçen yeni mağaza açılışıyla kapatacak.

Bu yıl 60’ıncı yılını kutlayan Migros, şimdiye kadar 200 milyon TL’lik yatırımla 80 mağaza açtı ve bu yılki 150 mağaza hedefini 200’e çıkarttı. Bu yıl cirosunun 8 milyar TL’ye aşmasını hedeflenen Migros, yeni nesil mağazalarını ilkini tanıttı. 2014’ün ilk altı ayında yüzde 13’lük büyüme rakamına ulaştıklarını belirten Migros Ticaret AŞ Genel Müdürü Özgür Tort, “2014 yılında verimliliğin yarattığı kaynakla ilave 80 yeni mağaza açtık. Teknolojiyi iyi kullanarak, verimliliğimizi daha da artırmayı hedefliyoruz” dedi.

“Kazakistan’da pazar lideriyiz”

CANLI BORSA İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN...

dunya.com'un haberine göre; Migros’un en önemli yetkinlik alanlarından birinin çoklu marka yönetimi olduğunu belirten Özgür Tort, şunları söyledi: “Çatı marka Migros’un yanı sıra 5M Migros, MigrosJet, Migros Toptan, Sanal Market, Tansaş, Macrocenter ve Ramstore formatları da kendi hedefl erine koşuyor. 2010’da 10 Macrocenter varken, bugün bu sayı 27’ye ulaştı. Türkiye sınırlarının ötesinde ise Ramstore’larla etki alanımızı her geçen gün genişletiyoruz. Kazakistan’da pazar lideriyiz, Makedonya’da son bir yılda büyüklüğümüzü ikiye katladık.” Migros'un yeni mağazaları pek çok yenilik barındıracak. Bu kapsamda İbeacon gibi önemli perakende yeniliği de yeni nesil mağazasına adapte edildi. RehberiM uygulaması, akıllı telefonunda bluetooth’u açık olan her müşteriyi kapıdan girdiği anda tanıyor. Müşteriler alışveriş yaparken; o an mağazaya gelen yeni bir ürün veya cazip avantajlara sahip ürünleri mesaj yoluyla bildiriyor. Tüketicilerin geçmişte yapmış olduğu alışveriş tercihlerine göre ihtiyaç duyabilecekleri ya da beğendikleri ürün ve markalarla ilgili bilgiler veriyor. Mağaza personeli akıllı kimlik kartları sayesinde personeli stok sorgulamadan anında sipariş vermeye kadar müşterinin anlık sorularına yanıt verebiliyor.

##$HABER_956217$##

Kasiyerli kasiyersiz çalışabilen yeni nesil jet kasalar bulunan mağaza kapalı kasa dönemine son veriyor. Market arabalarında ise akıllı telefon ve tablet konulabilecek konsolları var. “Sınırsız Alışveriş” uygulamasıyla, müşterinin mağazada bulamadığı ürün veya ürünleri Türkiye’nin diğer köşelerindeki mağazalardan sipariş verme imkânına kavuşacak.

Fotoğrafını Facebook’ta paylaşana kola hediye

Migros’un yeni Maslak mağazasında Coca Cola’nın raftaki sıcak ürününü verip soğuk ürün olarak geri aldığınız bir dolabı bulunuyor. Pepsi’nin ise akıllı ekranı bulunan ve fotoğrafınızı Facebook’ta paylaştığınızda ürün hediye eden dolabı burada yer alıyor. İlk kez bu mağazalarda kullanılan akıllı teraziler, tüm sebze meyveyi üstünde bulunan kamera ve sensör aracılığıyla tanımlıyor.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.390 Değişim: -0,33% Hacim : 85.450 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.376 15.11.2024 Yüksek 9.501
Açılış: 9.448
34,4347 Değişim: 0,30%
Düşük 34,2525 15.11.2024 Yüksek 34,8345
Açılış: 34,3323
36,2908 Değişim: 0,16%
Düşük 36,1489 15.11.2024 Yüksek 36,6047
Açılış: 36,2328
2.837,26 Değişim: 0,10%
Düşük 2.825,04 15.11.2024 Yüksek 2.873,03
Açılış: 2.834,38
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.