Kütahya`dan Düsseldorf`a

06.10.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :
Almanya`nın Düsseldorf kentinde fabrikadan halka satış mağazası açan Kütahya Porselen, bu mağazanın ilgi görmesi durumunda İspanya ve Fransa`da da perakende yatırımları düşünüyor.Yurtdışında mağaza açan, internette alışveriş sitesi kuran Kütahya Porselen, 2000`i atılım yılı ilan etti. Temmuz ayında Almanya`nın Düsseldorf şehrinde bir porselen mağazası açtıklarını söyleyen Kütahya Porselen Murahhas Azası Nafi Güral, Düsseldorf`ta da Kütahya ve Güral Porselen markasıyla günlük kullanıma yönelik ürünler satıyoruz" diye konuştu.

"İnternetten sipariş" Düsseldorf`taki mağazanın ilgi görmesi durumunda İtalya, İspanya ve Fransa`da da mağazalar açacaklarını belirten Güral, "Düsseldorf endüstri ağırlıklı bir şehir. Köln ve Bonn gibi yerleşim yerlerine çok yakın. Porselen sanayinin oldukça geliştiği Almanya`da tutunursak bu bizim için büyük bir başarı olur" dedi. Bu arada grubun ikinci porselen şirketi Güral Porselen`i halka açmayı istediklerini belirten Güral, zamanın henüz belli olmadığını söyledi. Güral Porselen`in, Avrupa`daki en büyük porselen üretim fabrikası olduğunu dile getiren Güral, yıllık üretim kapasitelerinin 80 milyon adet olduğunu açıkladı. Güral, Kütahya Porselen`in üretim kapasitesinin ise 25 milyon adet olduğunu burada porselenin yanısıra oluklu mukavvadan ambalaj üretimi yaptıklarını da anlattı. Türkiye`de ürünlerini 14 mağazada satışa sunduklarını söyleyen Güral Avrupa`da ise Düsseldorf mağazasında `fabrikadan halka satış` sloganıyla Güral ve Kütahya Porselen marka ürünleri sattıklarını açıkladı. Haziran ayında kurulan www.kutpo.com.tr sitesiyle internette satışa başladıklarını belirten Güral, bu sayede pazarlamada dünyadaki trendlere uygun şekilde çeşitlilik yarattıklarını ve dünyanın her yerine ulaştıklarını dile getirdi.

"`Türkiye`de kriz yok`" Türkiye`de kriz ve durgunluk olmadığını söyleyen Güral, "Ticaret hacmi her geçen gün artıyor. Ancak paranın tahsil edildiği noktalar değişiyor. Bu gün para pazarlarda ve büyük marketlerde tahsil ediliyor. Eskiden sadece yiyeceğin satıldığı pazarda bugün elektrikli ev aletlerinden giyime kadar yüzlerce çeşit ürün bulunuyor. Müşteri adres değiştirdi. Zincir mağazalar da en fazla satış yapılan yerler" diye konuştu. Dünyanın globalleşmesiyle birlikte satış yapmanın da giderek zorlaştığını ifade eden Güral, bir ürünü satmak için artık kalite ve servisin birlikte sunulması gerektiğini anlattı. Kütahya Porselen`in 2000 yılı ciro hedefini 85 milyon dolar olduğunu açıklayan Güral, 16-17 milyon dolara ulaşan ihracat rakamı yakalamak istediklerini açıkladı. (RADİKAL)
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.390 Değişim: -0,33% Hacim : 85.450 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.376 15.11.2024 Yüksek 9.501
Açılış: 9.448
34,4347 Değişim: 0,30%
Düşük 34,2525 15.11.2024 Yüksek 34,8345
Açılış: 34,3323
36,2908 Değişim: 0,16%
Düşük 36,1489 15.11.2024 Yüksek 36,6047
Açılış: 36,2328
2.837,26 Değişim: 0,10%
Düşük 2.825,04 15.11.2024 Yüksek 2.873,03
Açılış: 2.834,38
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.