Her gün nüfusun yarısına ulaşıyoruz

26.09.2014 - 09:12 | Son Güncelleme :

Doğan Holding, internet aracı ile nüfusun yarısına ulaşıyor

<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf53e6601c04688fbd7aed.jpg">

Doğan Şirketler Grubu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı, Doğan Medya dünyasının gazeteler, televizyon kanalları, e-ticaret siteleri ve mağazalarla her gün nüfusun yarısına ulaştığını ifade etti.

“Gazetelerimiz, televizyon kanallarımız, mağazalarımız, D-Smart, DMC ve dergilerimizi ekleyince her gün Türkiye nüfusunun yarısına ulaşıyoruz. Sadece internet kullanıcılarına baktığımızda bu kesimin yüzde 70’i her gün bir sitemizi ziyaret etmiş oluyor.”

Bu sözler, Doğan Şirketler Grubu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı’ya ait. hurriyet.com.tr'den Ahmet Can'ın haberine göre; Dün düzenlenen Webrazzi Summit’te Webrazzi Kurucusu Arda Kutsal’ın sorularını yanıtlayan Doğan Faralyalı, her gün Hürriyet, Posta, Radikal, Fanatik gazeteleri ve bunların dijital mecralarıyla 15 milyon kişiye ulaştıklarını ifade ederek, “Televizyonları düşündüğümüzde Kanal D ve CNN Türk ile her gün 20 milyona yakın insanın evine ziyaretçi oluyoruz. Bunun yanında D&R var. Her yıl 12 milyondan fazla kişi geliyor. dr.com.tr ve idefix.com’un 2.5 milyondan fazla üyesi var. Tüm bunlara D-Smart, DMC, Doğan Kitap ve dergileri ekleyince her gün Türkiye nüfusunun yarısına temas ediyoruz” şeklide konuştu.

İnteraktif platform

CANLI BORSA İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN...

Doğan Medya dünyasını daha interaktif bir bilgi ve eğlence platformuna dönüştürmek istediklerini dile getiren Doğan Faralyalı, Hürriyet Sosyal ile bunu yapmaya başladıklarını belirtti. Doğan Faralyalı, “Hürriyet Sosyal ile dünyada ilk kez bir gazete böyle bir proje başlattı. Çok kısa bir sürede 1 milyon kişiye ulaştı. Biz, sadece bizden içerik alan değil, bize içerik sağlayan, yorumla katkıda bulunan interaktif bir platforma dönüşmek istiyoruz” dedi. Doğan Faralyalı, bunun içinde teknolojinin, satın almaların ve yatırımların çok önemli bir hale geldiğini ifade etti.

Teknolojinin takip edeni değil, öncüsüyüz

Begümhan Doğan Faralyalı, yatırım sürecinden sonra küçük şirketleri yeşertmek için bir süre büyük şirketin dışında tutulması gerektiğini belirterek, şunları söyledi: “İnovasyonu genlerimizin bir parçası yapabilmek için çok çaba harcıyoruz. Ufak şirketlerin büyük şirketlerle organik bağının olması ve onların da bakış açılarını şirkete yansıtmaları önemli. Kolay bir şey değil. Onun için birçok şirket yatırım yapıyor veya ufak ufak şirketler alıyor. Bütün medya şirketleri büyük bir çaba içinde. Biz Türkiye’de iyi bir noktadayız. Mesela hurriyet.com.tr, 18 yıl önce yayın hayatına başladı. O dönemde hiçbir gazete dijitali düşünmüyordu. Biz teknolojiyi takip eden değil, öncüsü olmayı başarıyoruz. Önümüzde daha yolumuzun olduğunun farkındayız.”

Girişimcilerle ele ele verip farklı metotlar denemeye hazır olduklarını da sözlerine ekleyen Doğan Faralyalı, “Türkiye’nin her noktasından ulaşabilecek bir bilgi, eğlence ve kültür platformu olmak istiyoruz. Ciddi bir CRM projesi üzerine çalışıyoruz. Şunu biliyoruz ki, artık herkes kendine özel bir şey istiyor. Dolayısıyla bize her türlü mecradan gelen insanları tanıyıp, onların tercihlerini iyi anlayıp bu beklentilere uygun bir içerik, haber ve servis vermek istiyoruz” dedi.

Girişimci sürücü koltuğunda kalacak

Türkiye’de Facebook ve Google’dan sonra internet trafiğinde Doğan Medya Grubu’nun olduğunu hatırlatan Doğan Faralyalı, yatırım yapmak istedikleri girişimcilere, sadece para değil, trafik, medya veya pazarlama desteği de sağlamak istediklerini dile getirerek,  “Onlara sürücü koltuğunu bırakmak istiyoruz” diye konuştu.

Yabancı dil öğrenme sürecini kitlelere yayarak, bu alandaki en kapsamlı dönüşümlerden birine aracılık eden Duolingo’nun kurucusu Luis von Ahn ise dünyada 1.2 milyar insanın (800 bini İngilizce olmak üzere) yeni bir yabancı dil öğrenmeye çalıştığını ve bunun için ciddi bir kaynak gerektiğini söyledi. Bu nedenle insanların yabancı dil öğrenmelerini kolaylaştıran ve ücretsiz kullanılabilen Duolingo’yu geliştirdikleri Ahn’ın paylaştıkları arasında.

Bilgisayar kullanmayı unuttuk

Webrazzi Summit’in konuşmacılarından Turkcell Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Yiğit Kulabaş, birçok kişinin artık bilgisayar kullanmayı bıraktığını söyledi. Kulabaş, “2013 yılında 1 milyar akıllı telefon satıldı. Tablet ise 4 sene öncesine kadar olmayan bir teknolojiydi. TV’nin 3-4 katı mobilde zaman geçiriyoruz. Dijital ana mecramız haline geldi. Yarının tüketicisi paylaşma kültürüne açık, sahipliğe değil erişime değer veren mobil bir nesil” dedi.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.390 Değişim: -0,33% Hacim : 85.450 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.376 15.11.2024 Yüksek 9.501
Açılış: 9.448
34,4347 Değişim: 0,30%
Düşük 34,2525 15.11.2024 Yüksek 34,8345
Açılış: 34,3323
36,2908 Değişim: 0,16%
Düşük 36,1489 15.11.2024 Yüksek 36,6047
Açılış: 36,2328
2.837,26 Değişim: 0,10%
Düşük 2.825,04 15.11.2024 Yüksek 2.873,03
Açılış: 2.834,38
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.