14. Gayrimenkul Zirvesi yapılıyor

01.12.2014 - 15:12 | Son Güncelleme :

Gayrimenkul Zirvesi’nin bu yıl 14’cüsü gerçekleştiriliyor

<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf4ee4601c04688fbd5a7e.jpg">

CRM Medya, GYODER, 14. Gayrimenkul Zirvesi’nin Sosyal Medya Sponsoru oldu. GYODER geleneksel hale getirdiği Gayrimenkul  Zirvesi’nin  bu yıl 14.’cüsünü gerçekleştiriyor. 14. Gayrimenkul Zirvesi, GYODER’in  evsahipliğinde  3 Aralık  2014’te yapılacak.

Türkiye gayrimenkul sektörünün en önemli sektörel platformu olan GYODER, yaptığı önemli  organizasyonlarla sektör aktörlerini  buluşturmayı sürdürüyor. CRM Medya, GYODER’in geleneksel hale getirdiği  Gayrimenkul  Zirvesine medya sponsoru oldu.14. Gayrimenkul Zirvesi, GYODER’in  evsahipliği  ve CRM Medya’nın Sosyal Medya desteğiyle 3 Aralık  2014 Perşembe günü yapılacak. 14.’cüsü  düzenlenen Gayrimenkul Zirvesi, ''Gayrimenkulün Büyük Resmini Birlikte Çiziyoruz'' ve ‘1/100.000’den 1/1000’e Gayrimenkul Sektörü’  başlıkları ile yapılacak.

##$$KONUTKREDIWIDGET##$$

Sektörel sorun ve konuların  çözüm odaklı ele alınacağı  zirvede 2014 yılı değerlendirilirken, 2015 yılının sektörel rotası belirlenecek. Dijital Platformda, fırsatları yerinde ve  profesyonelce değerlendiren CRM  Medya, doğru zamanda doğru hamlelerle  müşterilerini doğru hedeflere  yönlendiriyor. Dijital alanda, çözümler sunan CRM Medya, özellikle gayrimenkul sektöründe kazandığı somut başarılar ve müşteri portföyünü oluşturan büyük inşaat firmalarıyla adından söz ettiriyor.

Gayrimenkul sektöründeki etkinliklere sponsorluk desteğini sürdüren CRM Medya müşterilerine; google adwords, google gmaıl reklamları, mobil uygulama reklamları, facebook reklamları, twıtter reklamları, youtube reklamları, dijital medya planlama, sosyal medya danışmanlığı, sosyal medya takip ve analiz, içerik geliştirme, online reklam yönetimi ve danışmanlığı, seo (arama motoru optimizasyonu), landıng page ve banner tasarımı, online itibar temizliği, web tasarım ve yazılım, sosyal medya kampanyaları geliştirme, topluluk yönetimi, dijital strateji geliştirme, 360 sanal tur ve google haritalara kayıt gibi  çok  sayıda hizmet sunuyor.

Sosyal Medya sponsorluğunu  CRM Medya’nın  üstlendiği ve geniş katılımcı kitlesinin yanı sıra, ekonomi ve gayrimenkul sektörünün  önde  gelen isimlerinin konuşmacı olarak katılacağı 14. Gayrimenkul Zirvesi’nden önemli karar ve tespitlerin çıkması bekleniyor. Gayrimenkul açısından  önemli bir buluşma ve yol haritası belirleme fırsatı sunan Zirveye; sektör temsilcileri, kamu yetkilileri, ülke genelinden gayrimenkul şirketlerinin  üst düzey yöneticileri ile  uzmanlar katılım saylayacak.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.390 Değişim: -0,33% Hacim : 85.450 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.376 15.11.2024 Yüksek 9.501
Açılış: 9.448
34,4513 Değişim: 0,05%
Düşük 34,3142 18.11.2024 Yüksek 34,4918
Açılış: 34,4347
36,3436 Değişim: 0,15%
Düşük 36,1357 18.11.2024 Yüksek 36,5103
Açılış: 36,2908
2.849,43 Değişim: 0,44%
Düşük 2.827,08 18.11.2024 Yüksek 2.852,31
Açılış: 2.837,00
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.