Youtube, Yahoo olur mu?

08.01.2015 - 15:30 | Son Güncelleme :

Facebook'un açıkladığı veriler tartışmayı alevlendirdi...

<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf4c05601c04688fbd4645.jpg">

Facebook'un açıkladığı veriler tartışmayı alevlendirdi.

Soyal medya devi Facebook son 6 ayda kullanıcılarının site üzerinden günde ortalama 1 milyar video izlediğini açıkladı. Açıklamada bir diğer dikkat çeken veri ise bu videoların yüzde 65'inin mobil cihazlar üzerinden izlenmesi oldu.

Mobil teknolojilerdeki hızlı gelişim sayesinde kişibaşı video gönderileri sadece 1 yıl içinde yüzde 75 arttı. Bunun yanında kullanıcıların siteye günde ortalama 350 milyon fotoğraf yüklediği de açıklandı.

YOUTUBE, YAHOO OLUR MU?

Habertürk'ün haberine göre; bu verilerin kamuoyuyla paylaşılmasının ardından ABD basınında yeni bir tartışma başladı. Bazı uzmanlar Facebook'un artık Youtube'u tehdit eden bir video platformuna dönüştüğünü iddia etti. Popüler teknoloji haber siteslerinden Techcrunch ise bu tartışmayı bir adım ileri taşıyarak okuyucularına 'Youtube 2015'in Yahoo'su mu?' sorusunu sordu.

Yazıda Youtube'un bir zamanlar sektörün ilerisinde görülen Yahoo gibi bir düşüş yaşayıp yaşamayacağı konusu irdelendi. Bu tartışmalarda genelde Youtube'un eskisi kadar yenilikçi olmadığı belirtilse de benzer yorumların alanında lider her site için yapıldığını unutmamak gerekiyor.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
999 TL        
BORSA
1.001 TL        
DOLAR
1.001 TL        
EURO
1.004 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.