Youtube, Yahoo olur mu?
Facebook'un açıkladığı veriler tartışmayı alevlendirdi...
<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf4c05601c04688fbd4645.jpg">
Facebook'un açıkladığı veriler tartışmayı alevlendirdi.
ımg>Soyal medya devi Facebook son 6 ayda kullanıcılarının site üzerinden günde ortalama 1 milyar video izlediğini açıkladı. Açıklamada bir diğer dikkat çeken veri ise bu videoların yüzde 65'inin mobil cihazlar üzerinden izlenmesi oldu.
Mobil teknolojilerdeki hızlı gelişim sayesinde kişibaşı video gönderileri sadece 1 yıl içinde yüzde 75 arttı. Bunun yanında kullanıcıların siteye günde ortalama 350 milyon fotoğraf yüklediği de açıklandı.
YOUTUBE, YAHOO OLUR MU?
Habertürk'ün haberine göre; bu verilerin kamuoyuyla paylaşılmasının ardından ABD basınında yeni bir tartışma başladı. Bazı uzmanlar Facebook'un artık Youtube'u tehdit eden bir video platformuna dönüştüğünü iddia etti. Popüler teknoloji haber siteslerinden Techcrunch ise bu tartışmayı bir adım ileri taşıyarak okuyucularına 'Youtube 2015'in Yahoo'su mu?' sorusunu sordu.
Yazıda Youtube'un bir zamanlar sektörün ilerisinde görülen Yahoo gibi bir düşüş yaşayıp yaşamayacağı konusu irdelendi. Bu tartışmalarda genelde Youtube'un eskisi kadar yenilikçi olmadığı belirtilse de benzer yorumların alanında lider her site için yapıldığını unutmamak gerekiyor.