Yapı Kredi müşteri iletişim merkezi’ne 3 ödül birden

03.01.2018 - 12:29 | Son Güncelleme :
Yapı Kredi müşteri iletişim merkezi’ne 3 ödül birden | Genel Haberler

Yapı Kredi, Müşteri İletişim Merkezi’nin hizmet altyapısını geliştirmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak adına 2017 yılında hayata geçirdiği inovatif projeler ile “Avrupa İletişim Merkezi ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri”nde “En Etkili Gelişim Stratejisi” kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.

Yapı Kredi, ayrıca Müşteri İletişim Merkezi’ne yönelik uygulamaları ile IMI Conferences tarafından düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri Yarışması’nda da iki ödülün sahibi oldu. Müşteri deneyimini iyileştirmek ve hizmet altyapısını geliştirmek adına 2017 yılında hayata geçirdiği proje ile IMI tarafından “En İyi Teknoloji ve Inovasyon” ödülüne layık görülen Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi, insan kaynağını etkili yönetmeye ve çalışan motivasyonunu arttırmaya yönelik çalışmalar ile de “En İyi İnsan Kaynakları” ödülünü aldı.

Haberin Devamı

İŞ SÜREÇLERİNİ KOLAYLAŞTIRDI ALTIN ÖDÜLÜN SAHİBİ OLDU

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi Direktörü Vedat Sencer Sözer, yapılan geliştirmelerle müşteri temsilcilerinin tek bir ekrandan tüm arama sürecini yönetebilecekleri, gerekli bilgilere erişebilecekleri bir sistemi hayata geçirdiklerini söyleyerek şu değerlendirmede bulundu:

“Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi olarak geliştirdiğimiz her insan odaklı teknoloji, Müşteri İletişim Merkezi’ndeki çalışanlarımızın operasyonel süreçlerini biraz daha kolaylaştırıyor. Müşteri memnuniyeti de çalışan deneyimine paralel olarak yükseliyor.

Bu kapsamda 2017 yılında içinde pek çok yeniliği barındıran bir projeyi hayata geçirdik. Çalışanlarımızın, arayan kişiye dair bilgilere erişebilecekleri kullanıcı dostu tek bir ana ekran tasarladık. Bu ekranla birlikte müşteri temsilcilerimizin arayan kişinin sorununu çözmek adına farklı ekranlara veya sistemlere giriş yapmasına gerek kalmadı. Tüm işlemlerin tek ekrandan tamamlanmasını sağlayacak şekilde sistemimizi yenilemiş olduk.

Müşteri İletişim Merkezi’nde hayatımızın her alanına 360° dokunan projemiz sonucunda hem insan kaynağımızın gelişimine, hem de teknolojik ve süreçsel gelişime odaklanarak kalite ve verimlilikte artış sağladık. Müşteri deneyimini güçlendirdik. Daha önce şube veya farklı ekiplere yönlendirilen 100’e yakın işlemi Müşteri İletişim Merkezi’nden sunmaya başlayarak ilgili ekiplerin operasyonel yükünü hafiflettik. Tek çağrıda müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılamaya başladık.

Haberin Devamı

Çağrı süresince sağladığımız zaman tasarrufu, verimliliğe olumlu katkı sağladı. Ek olarak müşterilerimizin işlemleri çok daha kısa sürede tamamlanabilir hale geldi. Bu durum müşteri memnuniyetine olumlu bir ivme kazandırdı. Buna paralel olarak müşteri temsilcilerimiz daha konforlu hizmet verebilme imkanına sahip oldu.

Bu projenin hem ulusal hem uluslararası iki saygın kurum tarafından ödüllendirilerek sektörde dünya çapında bir başarıya imza atması bizi onurlandırdı.”

Yapı Kredi Müşteri İletişim Merkezi’nin “En İyi İnsan Kaynakları” dalında aldığı ödüle de değinen Sözer, “Müşteri temsilcilerimizin motivasyonunu artırmayı hedefleyen uygulamalarımız, entegre işe alım sistemimiz ve kişisel gelişim eğitimlerimiz ile insan kaynakları alanında da birincilik ödülünelayık görüldük. Gerek teknoloji gerekse insan kaynakları alanında kazandığımız bu ödüller, Yapı Kredi olarak bizleri, özellikle de Müşteri İletişim Merkezi’ndeki temsilcilerimizi müşteri deneyimini kusursuzlaştırmak ve daha fazlasını başarmak adına motive ediyor.” dedi.


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.000 TL        
BORSA
1.003 TL        
DOLAR
1.002 TL        
EURO
1.001 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.