Seıko optik lojistik merkezleri ile türkiye’nin her noktasına hızlı ulaşıyor

21.12.2017 - 17:35 | Son Güncelleme :
Seıko optik lojistik merkezleri ile türkiye’nin her noktasına hızlı ulaşıyor | Genel Haberler

Optik cam ve hammadde üretiminde dünyanın lider üreticilerinden biri olarak öne çıkan Seiko, Türkiye pazarında büyüme stratejileri doğrultusunda üretim yatırımı ve lojistik merkezleri ile teslimat sürelerini kısaltırken, satış sonrası hizmetlerde de müşteri memnuniyetini artırıyor.

2017 yılında üretim yatırımına ek olarak daha kaliteli hizmet, hızlı servis ve satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetini artırmak amacı ile öncelikle İstanbul, Ankara ve İzmir’de lojistik merkezleri kuran Seiko, 2018 yılında Bursa, Antalya ve Samsun’da da yeni lojistik merkezleri kurarak Türkiye’nin her noktasına en hızlı şekilde ulaşmayı hedefliyor. Türkiye üretim yatırımı ile 12- 15 günlük teslimat süresini 4-5 güne çeken marka, Türkiye’de 6.000 optik mağazanın yaklaşık 700’ünde yer alıyor. 2020 hedefi yüzde 10 Pazar payı ile 1.200 mağazada yer almak.

Haberin Devamı

Farklı yaşam tarzları ve kullanım alanlarına göre özel cam üretimleri gerçekleştiren marka, kaliteli üretimi ve sektöre kattığı yenlikler ile yakından takip ediliyor. Japonya ve Güney Afrika’dan sonra Türkiye’de üretim yatırımı gerçekleştiren Seiko, Türkiye’de her yıl ortalama yüzde 80 büyüyor.

TÜRKİYE’DE GÖZLÜK KULLANIM ORANI AVRUPA’NIN ÇOK GERİSİNDE...

Göz muayenesi konusunda toplumsal bilincin henüz oturmadığını ifade eden Seiko Optical Türkiye Genel Müdürü Suat Çam, görme bozukluklarının yaşam konforunu olumsuz etkilemesinin yanı sıra vücutta hissedilen birçok rahatsızlığın da temelini oluşturabileceğini ifade etti. “Gelişmiş ülkelerde gözlük kullanım oranı yüzde 65-80 arasında değişirken bu oran Türkiye’de yüzde 20 seviyelerinde ve yaklaşık 15 milyon gözlük kullanıcısı var. Türkiye’de göz muayenesi yeterince önemsenmemekle birlikte, kullanıcıların büyük bir bölümü de bilinçli değil. Kullanıcılar gözlük kullanmaya başladıktan sonra muayeneyi gerekli görmüyor ancak gözlüklerin zaman geçtikçe değiştirilmesi gerekebiliyor. Göz sağlığı için 6 ayda 1 muayene olunması önemli. Avrupa ortalamasına baktığımızda gözlük değişim aralığının iki yılda bir olduğunu görüyoruz. Türkiye’de bu Aralık 3-4 yıl” dedi. Gözlük seçiminin önemli bir iş olduğuna vurgu yapan Çam, “kaliteli cam tercihinin yanı sıra yaşam tarzına ve kullanım alanlarına göre cam tercihlerinin belirlenmesi gerekiyor. Yine Avrupa’ya baktığımızda bir kişinin farklı kullanım amaçlarına göre 3-4 adet gözlüğü olduğunu görüyoruz. Öncelikle göz muayenesinin önemsenmesi ve bilincinin oluşması önemli” şeklinde konuştu.

Haberin Devamı

OPTİK SEKTÖRÜNDE ÇIĞIR AÇAN İLKLER…

Farklı ihtiyaçlar ve yaşam şekillerine göre mercekler geliştiren, üretimin her aşamasında büyük bir hassasiyet ve özenle hareket eden Seiko, yüzyıldan uzun bir süredir optik sektöründe çığır açan yeniliklere imza atmıştır. 90’lı yıllarda, günümüz teknolojisinin temellerini oluşturan ‘FreeForm’ teknolojisi ile uzak ve yakını tek odaklı progressive camda toplayan Seiko, yüksek miyop numaralar için dünyanın en ince organik camını üreterek sektörde ilklere imza atan marka olarak öne çıkmıştır


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.000 TL        
BORSA
1.003 TL        
DOLAR
1.002 TL        
EURO
1.001 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.