PepsiCo teknoloji şirketlerini arıyor

01.07.2011 - 12:30 | Son Güncelleme :

PepsiCo, ilkini geçen sene ABD’de uygulamaya koyduğu ve <ımg hspace="10" vspace="5" align="right" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf85e1601c04688fbeab18.jpg">büyümeye açık teknoloji şirketlerini bulmak ve desteklemek amacıyla tasarlanan yenilikçi programı “PepsiCo10” programını Avrupa’da da başlatıyor.

Türkiye’nin de katılabileceği program çerçevesinde 10 taneye kadar gelişmekte olan yenilikçi teknoloji firması belirlenerek, bu firmalara medya ve dijital danışmanlık sektörünün önde gelen firmalarının destek ve yönlendirmesinin yanı sıra İngiltere’de marka bazlı programlar oluşturma fırsatı da sunulacak. Kazanan her firmaya, firmanın gelişimini desteklemek amacıyla 10 bin dolar ödül verilecek. Programa katılmak için 15 Temmuz tarihine kadar www.pepsico10.com adresine başvurabilirsiniz.

“PepsiCo10” Avrupa programı kapsamında, en çok umut vaat eden 10 iletişim ve teknoloji şirketi belirlenecek ve bu şirketlere, geliştirdikleri teknolojinin örneğini sunmaları için İngiltere’deki PepsiCo ile birlikte çalışma olanağı tanınacak. Sektörün duayenlerinden Highland Capital Partners, OMD ve Weber Shandwick şirketleri de yarışan şirketlere destek ve rehberlik hizmetlerinde bulunacaklar. Başvurmak isteyen katılımcılar 15 Temmuz 2011 tarihine kadar www.pepsico10.com adresinden detaylı bilgi alabilirler.

Sosyal medya, mobil pazarlama, mekan temelli teknoloji, dijital video ve oyun veya eğitim platformları olmak üzere beş kategoride “kullanılma hazır” teknolojilere sahip şirketleri belirleyebilmek için “PepsiCo10” programını başlatan PepsiCo, şirketlerin fikir ve çözümlerini Fayda Gözeten Performans vizyonu çerçevesinde değerlendirecek.

“PepsiCo10” programına kimler katılabilecek? “PepsiCo10” programına kimler katılabilecek?

PepsiCo10 programına katılabilmek için şu koşullar aranıyor:

1. Yeni kurulmuş bir şirket olmak (2 yıldan az süredir faaliyet gösteren)

2. Teknoloji firması olmak

3. Piyasaya sürülmeye hazır ürün veya hizmete sahip olmak”

Gelecek vadeden iletişim ve teknoloji firmaları, üretim veya hizmet teknolojilerini “Sosyal Medya Pazarlama”, “Mobil Pazarlama”, Mekan Bazlı Teknoloji”, “Dijital Video” ve Oyun/Eğitim Platformları” kategorilerinden birine dahil ederek programa katılabilirler.

Süreç nasıl işliyor?

Seçilen adaylar, çok sıkı bir değerlendirmeden geçirilecek ve bu aşamayı geçenler, ikinci tura katılma ve PepsiCo markaları Pepsi, Walker’s, Tropicana ve Quaker’ın üst düzey temsilcileri tarafından değerlendirilmek üzere videolu sunumlarını göndermeye davet edilecek. Bu sunumlar ayrıca programa danışmanlık hizmeti veren OMD, Mashable, Wired, Highland Capital Partners ve Weber Shandwick’ın uzmanları tarafından da değerlendirilecek. 

Seçilen finalistler, PepsiCo markalarıyla pilot uygulamaya başlayacak ve kazanan her firmaya firmanın gelişimini desteklemek amacıyla 10 bin dolar ödül verilecek.

Konuyla ilgili daha fazla bilgi için www.pepsico10.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.000 TL        
BORSA
1.003 TL        
DOLAR
1.001 TL        
EURO
1.001 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.