OnAdWorks, Dijital Pazarlama Çözümlerini kurdu
OnAdWorks Dijital Reklam Ajansı, Bünyesinde Dijital Pazarlama Çözümlerini kurdu
<ımg hspace="10" vspace="5" align="right" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf5e98601c04688fbdbb1c.jpg">İnterneti verimli ve etkin kullanmak isteyen tüm markalara performans odaklı olarak hizmet sunan OnAdWorks Dijital Reklam Ajansı, amacına uygun olarak 2014 yılında dijital pazarlama çözümlerini kurdu.
ımg>OnAdWorks un dijital sahada kurmuş olduğu bu yenilikçi departmanla ilgili bilgi veren OnAdWorks Dijital Reklam Ajansı nın Kurucusu ve Ajans Başkanı İrfan Kavak “ Ajans olarak müşterilerinizde maksimum performansı yaratabilmenin en önemli kurallarından biri de daha etkin geri dönüş sağlayabilecek teknolojik yenilikleri takip etmek ve uygulamak. Biz 2013 senesinde dijital medya planlama ve satın alma, sem ve seo, performans takibi ve optimizasyon, kreatif yaratım, strateji, kampanya ve müşteri analizleri sunup gerçekleştirirken tamamen geri dönüş hedefledik. Bu branding hedefleyen müşterilerimizde de böyleydi. Yatırılan reklam maliyetinin geri dönüşe oranını, 70’e yakın farklı parametre üzerinden sürekli analiz ederek optimize ederek, markaların dijitali kullanmasında geri dönüşün mümkün olabileceğini ispat ettik.
İşimizin önemli bir kısmını ölçülebilen her değeri, veri madenciliği yaklaşımı ile bilimsel prensipler doğrultusunda, her kampanyanın kendi içindeki parametresini analiz etmek oluşturuyor. Dijital sahada verileri en etkin şekilde analiz ederek, sunulan optimizasyon çözümleri, dijitale yapılan yatırımları arttıracaktır. Ortada IAB nin yayınlamış olduğu veriler var.
DÖVİZ KURLARINDAKİ SON DURUM İÇİN TIKLAYIN...
2012 ‘nin ilk 6 ayı ile 2013 ün ilk 6 ayını kıyasladığımızda, display reklamcılıkda 4 puanlık ciddi bir gerileme var. Arama motoru tarafında ise tam tersine 3 puanlık bir artış söz konusu. İşin ilginç yanı ise display envanterlerin yerine arama motoru görüntülü reklam ağlarının tercih edilmeye başlanması. Yani reklamveren, arama motorunun teknolojisi ve kanallarına, display den daha çok yatırım yapmaya başlıyor. Bu da optimize edilmeyen ya da farklı çözümler sunmayan display reklamcılık için bir risk oluşturuyor. “ diye belirtti.
OnAdWorks, sektöründeki dijital reklam ajanslardan farklı olarak bu doğrultuda kendi bünyesinde ilk önce dijital pazarlama çözümlerini kurdu. Dijital pazarlama çözümleri departmanının başında bulunan ve aynı zamanda ajansın Dijital Pazarlama Direktörü Oğuz Bahadır “ Şu an hem ulusal hem de uluslararası markalarda dijitalin tüm alanları ve teknolojilerini kullanıyoruz. Şu an alternatif dijital kanalları, hizmet vermiş olduğumuz SEM,display ve yeni teknolojilerle entegre ederek reklamverenlerimizin tek bir merkez ve akıl üzerinden hizmet almasını sağlıyoruz. Bu da kullanabileceği tüm hizmetleri birbirleriyle asiste edilebilir ve kıyaslanabilir şekilde edinmesi yanında, bütünleşik analiz ve çözümleme avantajı sunuyor. Sonucunda ise reklam bütçesini etkin şekilde kullanmış ve beklediği geri dönüşü edinmiş, dijitale daha çok yatırım yapan müşteriler ortaya çıkıyor. “ diye açıkladı.
KOBİ HABERLERİNİ OKUMAK İÇİN TIKLAYIN...
OnAdWorks un yeni girişiminde amacının, reklamverenlerin doğrusal hedeflerini ve hedef kitlesini değerlendirerek en uygun teknolojiyi entegre edip, yeni erişim kanalları üzerinden karlılık ve roi yaratmak yönünde olduğunun altını çizen İrfan Kavak , “2014 yılında alışılagelmiş tüm dijital medya planlama ve satın almalarının dışında markalara alternatif ve hedeflerine uygun olarak teknolojileri doğru bir şekilde sunabilen ajans olmak en büyük hedefimiz . “ dedi.
Dijital Reklam Ajansı olmanın tüm gereklerine ve altyapısına sahip olan OnAdWorks, reklamverenlerine medya planlama ve satın alma, sem/seo, performans takibi ve optimizasyon, detaylı ve analitik raporlama, kreatif yaratım, dijital pazarlama stratejileri geliştirme ve uygulama dahil olmak üzere tüm online iletişim hizmetlerini bir arada vermektedir.