Metro`nun Türkiye satışları yüzde 2000`de yüzde 36.7 arttı
METRO AG TURKIYE`NIN SATISLARI 2000 YILINDA BIR ONCEKI YILIN AYNI DONEMINE GORE YUZDE 36.7 ORANINDA ARTIS GOSTERDI.
TURKIYE, 2000 YILINDA GERCEKLESTIRILEN TOPLAM 732 MILYON EURO`LUK SATISLA ALMANYA DISINDAKI TUM METRO GRUPLARI ARASINDA EN FAZLA SATIS YAPILAN 10. ULKE OLDU.
METRO AG`NIN ALMANYA`DA ACIKLANAN 2000 YILI FINANSAL SONUCLARINA GORE, METRO AG GRUBU`NUN 2000 YILI NET SATISLARI YUZDE 7.1 ORANINDA ARTARAK 46.9 MILYAR EURO`YA YUKSELDI.
METRO AG`NIN ALMANYA DISINDAKI NOKTALARDA GERCEKLESTIRDIGI SATISLAR ISE 19.7 MILYAR EURO OLDU VE TOPLAM SATISLAR ICINDE YUZDE 42.2 ORANINDA PAY ALDI.
ACIKLAMADA, METRO AG`NIN ONEMLI OPERASYONLARINDAN BIRI OLAN TURKIYE METRO GRUBU`NUN SATISLARININ YUZDE 70`INI METRO CASH&CARRY, YUZDE 25`INI REAL HIPERMARKET ZINCIRI, YUZDE 5`INI DE PRAKTIKER YAPIMARKET ZINCIRININ OLUSTURDUGU KAYDEDILDI.
1990 YILINDA TURKIYE PAZARINA METRO CASH&CARRY ILE GIREN METRO AG, 2000 YILINDA BURSA VE IZMIT`TE REAL HIPERMARKETLERINI, KARTAL VE ADANA`DA REAL VE PRAKTIKER ICEREN M1 TEPE ALISVERIS MERKEZLERINI, 2001 YILINDA DA BODRUM`DA METRO CASH&CARRY, IZMIR VE UMRANIYE`DE PRAKTIKER MAGAZALARINI HIZMETE SUNDU.