Hürriyet Dünyası’na INMA’dan 6 ödül

15.05.2015 - 09:29 | Son Güncelleme :
Hürriyet Dünyası’na INMA’dan 6 ödül | Genel Haberler

Dünyanın en prestijli medya örgütlerinden biri olan International News Media Association (INMA), Hürriyet Dünyası’nı 6 ödüle layık gördü

Bu yıl 85.’si düzenlenen INMA ödül töreni, New York’ta bulunan Times Square’deki Edison Ballroom’da gerçekleştirildi. Tüm dünyadan gazete ve haber yayınları markalarının en iyi medya projeleri ile pazarlama çalışmalarını ödüllendiren törende, www.hurriyet.com.tr ‘Yeni Kitle Segmenti Oluşturmak için Bir Marka veya Ürün Lansmanı’ ve ‘Dijital Kullanıcıyı ve Etkileşimi Arttırmak için En İyi Fikir’ ödüllerinin sahibi oldu.

Haberin Devamı

#4SAAT KAMPANYASINA 4 ÖDÜL

Bugüne kadar, yerel ve global olmak üzere birçok arenada 30’a yakın ödül alan Radikal #4saat kampanyası ‘Best in Show’ seçildi. Kampanya, ‘En İyi Halkla İlişkiler ya da Toplum Hizmeti Kampanyası’, ‘Dijital Kullanıcıyı ve Etkileşimi Arttırmak için En İyi Fikir’ ve ‘ Sosyal Medyanın En İyi Kullanımı’ dalında da ödül aldı. Dünya medyasından önemli kuruluşların temsil edildiği törende ödülleri INMA Başkanı, New York Times CCO’su Yasmin Namini verdi. Hürriyet Dünyası’nın layık görüldüğü ödülleri Hürriyet Dijital Medya Grup Koordinatörü Bülent Mumay, Satış ve Stratejik Planlama Koordinatörü Ömer Özener aldı.

DİJİTAL ÜRÜNLER ÖNE ÇIKIYOR

38 ülkedeki 190 markadan toplamda 578 başvurunun yaptığı yarışmada başvurular, medya ve pazarlama dünyasını temsilen 15 ülkeden 33 yöneticiden oluşan uluslararası bir jüri tarafından değerlendirildi. Törende 30 medya satış ve pazarlama girişimine ödül verildi. INMA CEO’su Earl J. Wilkinson yaptığı konuşmada, “Bu yıl INMA Ödülleri’nde kazanan projelerde inovasyon çalışmaları büyük önem taşıdı. Dönüşüm ve yenilenme çağındayız. İnovasyon süreçleri, sosyal medya çalışmaları, yeni dijital ürünler öne çıkıyor” dedi.

80 YILLIK MESLEK ÖRGÜTÜ

Haberin Devamı

1935’te kurulan International News Media Association’ın her yıl verdiği ödüller, haber medyası endüstrisinin platformlar arası büyüyen kitle, gelir ve marka konusunda öncü barometresi olma özelliği taşıyor. INMA, kaliteli gazetecilik ve ilgili içerik üreten medya şirketlerinin çoklu platform dönüşümü konusunda vazgeçilmez bir kaynak olmayı hedefliyor. INMA’nın 80’den fazla ülkede yaklaşık 6 bin üyesi bulunuyor.


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.000 TL        
BORSA
1.003 TL        
DOLAR
1.002 TL        
EURO
1.001 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.