“Ekonomiyi Büyütenler” gazetesi KOBİ’lere ayna tutacak
Ülkemizdeki 3.2 milyon KOBİ ve esnafımız Türkiye ekonomisinin itici gücünü oluşturarak en büyük dişli çark görevini görüyor. Türkiye’deki işletmelerin yüzde 99,8'ini oluşturan KOBİ ve esnaflarımız, istihdamın yüzde 78’ini, ihracatın ise yüzde 56’sını tek başlarına gerçekleştiriyor
Türk bankacılık tarihine adını “Esnafın Babası” unvanı ile yazdırmış Yapı Kredi olarak, KOBİ ve esnaflarımıza sadece finansal çözümlerimizle değil, gelişimleri ve büyümelerine olanak sağlayacağına inandığımız her noktada destek olmaya büyük önem veriyoruz.
Son olarak bu misyonumuzun devamı niteliğinde Hürriyet işbirliği ile tasarladığımız “Ekonomiyi Büyütenler” gazetesini okuyucusuyla buluşturmanın gururunu yaşıyoruz.
İlk sayısı 19 Mart’ta olmak üzere her ayın 3. perşembesi çıkacak “Ekonomiyi Büyütenler” gazetesi ile hedefimiz; KOBİ’lerimizin gelişimlerine aracılık edebilmek. İlk sayımızın kapağı ise bir anlamda gazetemizin çıkış amacının da özeti niteliğinde; “KOBİ ve esnafın ekonomimizdeki büyük rolü”.
Ayda bir kez okurlarıyla buluşacak olan “Ekonomiyi Büyütenler” gazetesi, mevsimsel olarak ön planda olan sektörel konuları gündeme taşıyacak, KOBİ ve esnafımız için önemli olan dünyadaki trendler, önemli gün ve etkinlikler hakkında detaylı bilgi verecek.
“Ekonomiyi Büyütenler” gazetesi ile farklı sektörlerde faaliyet gösteren KOBİ ve esnaflarımızın başarı hikayeleri okuyucularla buluşacak.
Esnaf ve KOBİ dünyasının yeni iş ve hizmet modellerini de takip etme fırsatı yakalayacağı gazetemiz, bir anlamda finansal okur-yazarlığın gelişmesine katkıda bulunacak.
KOBİ ve esnafların aynı zamanda işletmelerini geliştirmek için yönetimlerinde ne gibi adımlar atmaları gerektiğine dair ipucu edinecekleri “Ekonomiyi Büyütenler” gazetesi, müşterilerimizin tanıtımı için de önemli bir platform işlevi görecek. Müşterilerimizin ilanlarını ücretsiz olarak onlar adına yayınlayacak, seslerini daha geniş kitlelere duyurmalarına aracılık edeceğiz.
Yapı Kredi olarak “Ekonomiyi Büyütenler” gazetesinin ekonomide üretim, markalaşma ve verimlilik artışına katkı sağlayacağına inanıyoruz.
(ilandır)