Demirdöküm ihracat hedefini artırdı
Ekonomik krizin bir anlamda fırsat olduğunu, krizde doğru stratejilerle bu nu kullandıklarını söyleyen Demirdöküm Genel Müdürü Melih Batılı, Bürodan telefonla iş bitirme dönemi bitti dedi. Krizden bir buçuk yıl önce maliyet düşürücü bir yapılanmaya gittiklerini kaydeden Batılı, bu nedenle sorunlara karşı güçlendiklerini belirtti. İhracatta yaşanan sıkıntıların devalüasyon nedeniyle ortadan kalktığını ve çarkların tersine döndüğünü belirten Batılı, kurun avantajını iyi bir şekilde kullanarak iç talepteki daralmayı ihracatta hedefledikleri 33 milyon dolar rakamını 40 milyon dolara çektiklerini ifade etti. Batılı, Bu rakama uluşabilmek için yeni bir pazar ve müşteri arıyoruz dedi. Batılı, ayrıca, Güney Koreli LG Lucy Goldstar firmasıyla temmuz ayında imzalanması beklenen anlaşmanın ardından kanallı klimaları da ürün gamına katacaklarını kaydetti.