Ciro Hedefinde %15-20 Sapma
Bu yıl için 35 trilyon lira ciro hedefleyen İhlas Ev Aletleri`nin hedeflerinde yüzde 15-20 oranında sapma bekleniyor.
Sektörde yoğun bir rekabet ortamı olduğunu belirten İhlas Ev Aletleri Muhasebe ve Finans Sorumlusu Mehmet Küsmez, küçük ev aletleri ürün portföyünde birebir rakiplerinin bulunmadığını söylüyor.
Ürünlerinin çoğunda pazar lideri konumunda olduklarını söyleyen Küsmez, elektrikli su ısıtıcısı pazarında yüzde 55, quartz sobada ise yüzde 85`lik pay ile yurtiçi talebin önemli bir kısmını tek başına karşıladıklarını belirtiyor. Küsmez, piyasada rakipsiz konumda olan temizlik robotunun da ciro büyüklüğü açısından lokomotif ürün olduğunu sözlerine ekliyor.
Şirket, pazar payını artırmak için müşteri odaklı tasarım, sürekli iyileştirme ve geliştirme çalışmalarına devam ediyor. Küsmez, satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetinin sağlanması üzerine de çalıştıklarını sözlerine ekliyor.
İhlas Ev Aletleri, yeni ürün araştırmalarının yanı sıra mevcut ürünlerine yeni tasarımlarını da eklemeyi hedefliyor. İhlas Ev Aletleri`nin ihracatı çay seti ve temizlik robotu üzerine yoğunlaşıyor. Ağırlıklı olarak Almanya`ya ihracat yapan şirket, şu anda toplam ciro içinde yüzde 1`in altında olan ihracıtını, 3 yıl içinde yüzde 10-15`lere çıkarmayı hedefliyor.(PARA-BORSAMARKET)