Audi dünyada satış rekoru kırdı

12.01.2001 - 00:00 | Son Güncelleme :

Audi, geçen yıl tüm dünyadaki satışlarını yüzde 3 artırarak, rekor kırdı. 2000`de toplam satışları 650 bine ulaşan markanın Türkiye`deki satışları ise yüzde 36 yükselerek, 2.012`ye çıktı. Audi`nin Türkiye Distribütörü Doğuşmotor Servis ve Ticaret A.Ş`den yapılan açıklamaya göre, markanın satışlarındaki ihracat payı da 2000`de yüzde 59`dan yüzde 63`e çıktı. Amerika`ya yapılan ihracat yüzde 22 artarak en yüksek düzey olan 80 bine yükselirken, Japonya`da yüzde 6 artışla 7 bin yeni araç satışı gerçekleştirildi. Çin`de ise 18 bin yeni Audi, yollarda yerini aldı. Geçen yıl Alman otomobil pazarının yüzde 11 dolayında küçülmesine rağmen Audi, pazar payını yüzde 6.8`den yüzde 7`ye çıkararak, yılı 240 bin araç satışı ile kapattı.
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.000 TL        
BORSA
999 TL        
DOLAR
992 TL        
EURO
1.005 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.