Dünyayı değiştiren 50 şirket
Daha iyi maaş alan, daha iyi eğitilen işgücü daha fazla sayıda müşteri memnuniyeti sağlayacak.
ABD Seçimlerinde, durağan bir seyir izleyen çalışan maaşlarından daha hassas bir konu yok. Hillary Clinton ve Donald Trump seçmenleri bu konudaki planlarıyla cezbetmeye çalışırken, Walmart harekete geçmiş durumda. Dünyanın en büyük perakendecisi 20 Şubat’ta, işgücüne yatırımı amaçlayan 2,7 milyar dolarlık kampanyasının bir parçası olarak 1,1 milyon çalışanının maaşlarında artışa gitti. Aynı ay, 500 bin çalışanın ilk yılında iş becerileriyle ilgili ücret skalasının basamaklarını çıkmasını sağlayacak Pathways adlı programı lanse etti. Bu yatırım meyvelerini vermeye başladı bile: Walmart müşteri memnuniyet puanlarında art arda 90 hafta boyunca yıllık bazda artış bildirdi.