Silverline yatırıma devam edecek
Silverline Ankastre Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Mustafa Laçin “2019 da üretim ve AR-GE yatırımlarına devam edeceğiz, yeni ürünler en önemli odağımız olacak” dedi.
2018’de Silverline Ankastre, ihracatta yüzde 24 büyüme kaydederek 455 milyon TL ciroya ulaştı. Marka, 2019 yılını 600 milyon TL ciro, 1.5 milyon adet toplam satış ile kapatmayı hedefliyor. Silverline’nin 2020 hedefi ise Türkiye’nin en büyük ilk 300 şirketi arasına girmek, 2 milyon adet ürün satışı, 100 ülkeye ihracat, ankastre ürünlerde yüzde 10 Pazar payı…
Gelişen ve gelişmekte olan ülkeler dâhil farklı pazarlarda varlık göstererek, yakaladıkları pazar çeşitliliğinin ciddi bir avantaj olduğunu söyleyen Mustafa Laçin “üretici ve sanayici, ülke ve dünya dinamiklerini iyi okursa pazarda büyük bir fırsat var. Bizim değişen ekonomik koşullarla rekabet edebilme stratejimiz; katma değeri yüksek teknolojiler üreterek yeni pazarlara girmek, girdiğimiz pazar dinamiklerini iyi okuyarak üretim gücümüzü bu pazarlara entegre etmek” diyor. İhracata ağırlık verirken iç piyasadaki yatırımlarına da devam eden Silverline, 2019’da 24 yeni konsept mağaza açacak. Geçtiğimiz yıl Erenköy ve Çağlayan’da yeni konsept mağaza açan marka, İstanbul’da bu yıl 5 yeni mağaza daha hedefliyor.
İHRACATTA 2019’DA DOLAR BAZINDA YÜZDE 17 BÜYÜME HEDEFİ
İnovasyon, teknoloji ve tasarım odaklı üretimi ile Avrupa'nın ilk 5, dünyanın ise ilk 10 davlumbaz üreticisi arasında bulunan Silverline Ankastre, dünyada markalaşarak büyümeye devam ediyor. İtalya’da açtığı temsilcilik ile Avrupa’daki gücünü artırmayı hedefleyen Silverline, Almanya, Danimarka, Ürdün, Fas, Tunus, Azerbaycan ve Gürcistan’da pazarlarında ortalama yüzde 10 paya sahip ve teknoloji devi Almanya davlumbaz pazarında ilk 3’te yer alıyor.
Yeni Pazar, yeni müşteri hedefiyle ilerleyen ve bugün 70’in üzerinde ülkeye ulaşan, 29 ülkede markalı satış gerçekleştiren Silverline’nin rotasında İngiltere, ABD, Afrika ve Asya var. Laçin “Hindistan, Pakistan, Bangladeş gibi Uzakdoğu ve Asya ülkeleriyle alternatif pazarlar oluşturma hedefindeyiz. Yeni ülkelere yönelerek yeni pazarlarda piyasayı olgunlaştırıp gelecek 10 yılı planlıyoruz. Bir pazarın olgunlaşması uzun vadeli bir süreç. Her yıl yeni bir pazarda küçük de olsa var olmak bizi mutlu ediyor. Ekonomik ürünlerimizle Asya pazarına yönelirken, teknolojik ve inovatif ürünlerle Avrupa pazarındaki konumuzu güçlendiriyoruz” dedi. 2018’i 43 milyon Dolar ihracat cirosu ile kapatan Silverline, 2019 yılı sonunda Dolar bazında yüzde 17 büyüme hedefliyor. Marka 2020 yılına kadar ihracatta 100 ülkeye ulaşmayı planlıyor.
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN