Nortel Networks`den Müşteri Sadakati
Şirketlerin günümüzün değişken e - iş ortamında başarılı olmasına yardımcı olmak isteyen Nortel Networks, müşterilerine yeni bir iş ölçme sistemi sunuyor. Sistem, müşteri ilişkilerinin daha etkin yönetimi sonucunda, maksimum karın sağlanmasını hedefliyor. Nortel Networks, yıllık e - iş Yöneticileri zirvesinin ikincisinde, şirketlerin yeni ilişki Dönüşü ölçüm Sistemi (Return On Relationship - ROR) ile daha düşük maliyetle, müşteriye daha yüksek değerin nasıl sağlanacağını açıkladı. Nortel`in yeni sistemi; şirketlerin stratejilerini faaliyetleri ile ilişkilendirmesine, müşteri ile her alışverişin etkisinin ölçülmesine ve performansın geliştirilmesine olanak tanıyor. Gartner Group verilerine göre, herhangi bir şirket yeni müşteri elde etmek için, elindeki müşteriyi tutmak için harcadığının 10 katını harcıyor. USA Today tarafından yapılan başka bir araştırma ise, şirketlerin üst düzey yöneticilerini kaygılandıran en önemli sorunun müşteri sadakatini güvence altına almak olduğunu gösteriyor. Nortel Networks`ün ilişki Dö nüşü ölçüm Sistemi, şirketler ile müşterileri arasında kalıcı ilişkiler kurulmasında etkili olmayı hedefliyor. Bu, müşteri sadakatinin dolar cinsinden değerini artırırken, işin tekrarlanmasını ve referans işe dönüşmesini sağlayarak, yatırılan sermayenin geri dönüşü şeklinde ortaya çıkıyor. (FİNANSAL FORUM)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN