Milyonlarca insan mağdur: Masraflarınızı geri isteyin
Yeni Tüketici Kanunu, BDDK'nın belirlediği bir ücretin alınabileceğini öngörmekte
<ımg class="yeniImg" border="0" src="https://image.hurimg.com/i/hurriyet/75/0x0/66cf5887601c04688fbd949f.jpg">Milyonlarca insanın bankalar tarafından mağdur edildiğini ifade eden Aydın Ağaoğlu, Şu anda Türkiye'de 100'ün üzerinde firma, faaliyete geçerek çağrı merkezleri kurdu ve bankaların tüketicilerden hukuka aykırı tahsil ettikleri dosya masraflarının tahsilinde aracılık edeceklerini öne sürerek, vatandaşlardan para karşılığı dilekçe göndermek suretiyle çıkar sağlıyorlar dedi.
TÜM KONUT KREDİLERİNİ İNCELEMEK İÇİN TIKLAYIN...
Ağaoğlu, avukatlar dışında hiç kimsenin hakem heyetleri veya tüketici mahkemeleri nezdinde vekil olarak görev yapamayacağını, dosya takip edemeyeceğini vurgulayarak, bu açıkgöz firmaların gönderdikleri dilekçe örneklerinin internet sitelerinde ücretsiz bulunduğunu, arzu edenlerin buralardan alabileceklerini kaydetti.
Masraflarınızı geri isteyin
Dosya masrafı ve kredi kartı aidatlarının geri alınabileceğine dair açıklamaların sanal ortamda tüketicilere anlatıldığını ifade eden Ağaoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Yeni Tüketici Kanunu, BDDK'nın belirlediği bir ücretin alınabileceğini öngörmekte. BDDK, ücret belirlemediği halde bankalar, tüketicilerden dosya masrafı veya benzeri isimler adı altında ücret tahsil etmeyi sürdürmektedir. Bunun iadesi gerekir.”ımg>
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN