İnternette Reklam Hedefi 200 Milyon $
Türkiye`nin medya portalı Turkport, EuroForum tarafından düzenlenen ve dün sona eren E-stratejiler Konferansı`na katıldı.
Konferansta bir konuşma yapan Turkport Genel Müdürü Ömer Erginsoy, portalları ve portalların e-ticaretteki rolünü anlattı. Türkiye`de internet reklamcılığının gelişmekte olduğunu belirten Erginsoy, 1999`da Türkiye`de online reklam cirosu 5 milyon dolar oldu. Bu yıl ise 10 milyon dolarlık bir potansiyele ulaşılması bekleniyor. 5 yılda Türkiye`deki toplam reklam cirosu 1 milyar dolardan 2 milyar dolara çıkabilir. İnternet yaygınlaştıkça online reklamın toplam reklam cirosu içindeki payı da artacak dedi. Türkiye`de 2005`te online reklam cirosunun 200 milyon dolara çıkabileceğini belirten Erginsoy, bu pazarda büyük oyuncuların kazanacağını anlattı. (SABAH)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN