E-ticaret Korku İle Ggelişiyor
Yönetim ve teknoloji danışmanlığı şirketi Andersen Consulting’in Avrupa’da 550, ABD’de 60 üst düzey yöneticiyle yaptığı e-ticaret araştırması, Avrupa’daki şirketlerin % 97’sinin şu ya da bu şekilde e-ticarete girdiğini gösteriyor. E-ticaret yarışında, ABD’ye yetişen Avrupa’da geçen yıla oranla bu hızlı gelişimin altındaki nedenlerin başında rekabet korkusu yatıyor. Araştırmada ortaya çıkan ilginç sonuçlarsa şöyle: Avrupalı şirketlerin e-ticarette sahip olduğu avantajlar, iş kullanımı, dil ve kültür farklılıklarının e-ticarete yansımaları, mobil ticaret fırsatları ve girişimci potansiyelinin yetersizliği. (TREND)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN